מה חשוב לדעת לפני קניית דירה להשקעה

כתבות אחרונות

הלוואה להשקעה


השקעה בנדל”ן מהווה כיום אפיק השקעה פופולארי מאוד. לא מעט אנשים שיש להם סכום כספי כלשהו בחיסכון, מבינים כי לחסוך בבנק כיום זה בהחלט לא דבר שמניב רווח כלשהו על הכסף ועל כן, הם מחפשים אפיקי השקעה שיניבו להם תמורה. רבים פונים לתחום השקעות בנדל”ן ורוכשים דירה להשקעה או אפילו כמה דירות להשקעה. חשוב מאוד שתדעו שגם אם אתם מנוסים בתחום השקעות נדל”ן, ישנם כמה דברים שחשוב לבדוק בכל פעם שרוכשים דירה להשקעה. בסופו של דבר, רכישת דירה היא אחת הרכישות המשמעותיות ביותר ועל כן, יש לבצע את כל הבדיקות המקדימות בכדי לוודא שהסכום הכספי הגבוה אותו משקיעים ברכישת הדירה, אכן ישתלם.

מה חשוב לבדוק לפני שרוכשים דירה להשקעה?

אחת הבדיקות הראשונות שיש לבצע היא בדיקת משכנתא. חשוב להבין כי במקביל לחיפוש דירה יש להתחיל כבר בבירור אודות משכנתא. עליכם לדעת בכמה כסף לדרוש משכנתא בהתאם לנכס שמצאתם כראוי להשקעה. מדובר על שלב בדרך הרלוונטי רק לאלה שרוכשים דירה להשקעה באמצעות משכנתא ולא לאלה שיש להם את מלוא הסכום לרכישת דירה. אם אתם זקוקים למשכנתא, חשוב מאוד שתיפגשו עם יועץ משכנתאות מקצועי ומנוסה אשר יתאים לכם את התמהיל המתאים ביותר בהתאם להכנסות שלכם, אורח החיים שלכם, התחייבויות קודמות ועוד. ההמלצה היא לבקש במשכנתא קצת יותר מערך הנכס וזאת בכדי שלא תגיעו למצב שיש לכם הוצאות נלוות נוספות שאינכם יכולים לעמוד בהן.

נסח טאבו

אם אתם רוכשים דירה להשקעה יד שניה חשוב מאוד שתבדקו את הזהות של בעלי הזכויות בדירה או במילים אחרות: האם האדם שמציג את עצמו כבעל הנכס הוא אכן בעל הנכס. הבדיקה המדוברת תהיה די פשוטה. עליכם לשדך בין הפרטים של המוכר בתעודת הזהות לבין נסח הטאבו. הודות לנסח המדובר אתם לא יכולים רק להבטיח כי האדם שמציג את עצמו כבעל הנכס הוא אכן בעל הנכס אלא גם את המפרט המדויק לגבי מצב הזכויות בדירה: האם מדובר על בעלות מלאה, האם מדובר על חכירה לדורות ועוד. כמו כן, לא פעם אתם יכולים לאמת את פרטי העסקה, כך לדוגמא: אם בעל הנכס הבטיח לכם גם חנייה ומחסן, אתם יכולים לבדוק בטאבו האם אכן החנייה והמחסן המדוברים שייכים לנכס.

מס רכישה

אחת הטעויות שעושים הרוכשים הפוטנציאלים היא לחשב את העלות של הנכס בלי לכלול בתוכה את מס הרכישה. בסופו של דבר, חשוב שתבינו כי עליכם תהיה החובה לשלם את המס תוך 60 יום מרגע שחתמתם על החוזה ועל כן, עליכם לברר כמה בדיוק תדרשו לשלם. חשוב שתבינו כי גובה המס איננו קבוע והוא מבוסס על פרמטרים שונים כגון: האם מדובר על דירה שנייה או שלישית ועוד.

מס שבח

בשונה מתשלום מס רכישה, מס שבח הוא מס הרלוונטי כאשר מוכרים את הנכס וגם ברכישה של הנכס. מדובר על תשלום שהבסיס שלו הוא השבחת הדירה או במילים אחרות: הרווח מהדירה. אם רכשתם את הדירה במיליון שקלים ומכרתם אותה במיליון וחצי שקלים, הרווח שלכם יהיה כחצי מיליון ₪ ומי שעתיד לשלם את מס השבח הוא רק מי שמחזיק ביותר מדירה אחת.

אם אתם מעוניינים לקרוא עוד אודות: רכישת נדלן מה כדאי לדעת, כדאי שתקראו את המאמר הבא לחצו כאן 



הלוואות ומשכנתאות בהליך מהיר

פגישת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות. גיוס על בסיס הצלחה בלבד, חיתום מהיר, אישור עקרוני תוך 72 שעות

משכנתא? כן למסורבים!

משכנתא למסורבי בנקים

טופס זה מיועד לכל מי שקיבל סירוב למשכנתא ובכל זאת חולם על דירה. מלאו פרטים לייעוץ ופרטים נוספים – אך ורק אם קיבלת סירוב למשכנתא!

הבנק סירב לתת לך משכנתא? לנו הוא לא יסרב!

מלאו פרטים ותקבלו משכנתא מאושרת תוך פחות משבוע.
החברה המובילה לליווי פושטי רגל לשעבר

מלא את הטופס עכשיו ונחזור אלייך במהרה עם פרטים נוספים!

הלוואות ומשכנתאות

שכירים ועצמאים יקרים, טופס זה מיועד לקבלת הלוואה מיידית, הלוואות לכל מטרה ולקבלת משכנתא

הלוואות ומשכנתאות בהליך מהיר

פגישת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות. גיוס על בסיס הצלחה בלבד, חיתום מהיר, אישור עקרוני תוך 72 שעות

Facebook
Twitter
LinkedIn

הלוואות כנגד שיעבוד נכס

הלוואות ומימון לכל מטרה לבעלי עסקים, יזמים ואחרים.

* חברת הפיננסים "קריאייטיב פייננס" מגייסת הלוואות חוץ בנקאיות תוך ימים ובסכומים שבין חצי ל-10 מיליון ₪. ההלוואות ניתנות כנגד שעבוד נכס נדל"ני בלבד.

* החברה פועלת באופן חוקי, תחת הרגולציה ממשלתית ובהתאם לכל התקנות והוראות החוק

מלאו פרטים למידע נוסף.

כתבות חשובות

הלוואות ומשכנתאות בהליך מהיר

פגישת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות. גיוס על בסיס הצלחה בלבד, חיתום מהיר, אישור עקרוני תוך 72 שעות

מלאו עכשיו פרטים לשירות הסרת מסמכים משפטיים מגוגל

ניהול מוניטין

התקשרו לרונן הלל - 052-2508109. ניתן גם למלא פרטים לייעוץ ולהזמנת השירות - ניהול מוניטין והסרת מסמכים משפטיים מגוגל

הלוואות ומשכנתאות בהליך מהיר

פגישת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות. גיוס על בסיס הצלחה בלבד, חיתום מהיר, אישור עקרוני תוך 72 שעות