פבל איינמר מדווח – היבדק, המתן 15 דקות וסע למלון

כתבות אחרונות



כתבינו פבל איינמר מדווח: לראשונה בתל אביב: נפתחה הבוקר בעיר תחנה לבדיקות מהירות בתשלום עם תשובה תוך 15 דקות לטובת התיירות, הפועלת גם במתכונת דרייב אין.

הבדיקות מתאימות לילדים, בני נוער, תיירים, עובדי מלונאות ומבוגרים שטרם התחסנו ומתבצעות על פי הנחיות משרד הבריאות ומתווה התו הירוק למלונות, תיירות ונופש.

 

צילום – סופיה ישראל בדיקות מיידיות לתו ירוק

תחנות נוספות יוקמו ברחבי העיר תל אביב-יפו ועל קו החוף בצמידות לבתי מלון על פי הצורך ההולך וגובר לקראת חג השבועות והחופש הגדול.

בתחנה ניתן לבצע בדיקת סופיה מהירה ומדויקת, לקבל תוצאה מיידית באמצעות סמס ולהציגה בכניסה לכל בתי המלון באיזור תל אביב-יפו הפועלים בתו ירוק.

תוצאת הבדיקה גם מיועדת לנופשים מגוש דן אשר רוצים להיבדק קרוב לבית לפני הנסיעה לחופשה בבתי המלון בכל יתר אזורי הארץ. המהלך המתבצע ביוזמת סופיה ישראל מקבוצת רימיפארם, הספקית הרשמית של משרד הבריאות, העומדת מאחורי הטכנולוגיה באיים הירוקים באילת ובים המלח.

תחנת הבדיקות המהירות מאוישת על ידי פרמדיקים של חברת מדיצ’ק וממוקמת ברחוב איינשטיין 40 בתל אביב, ניתן לבצע את הבדיקה המהירה גם ברכב מחניון הגג של המבנה (דרייב אין), להמתין 15 דקות ולקבל תשובה. לפני ההגעה לבדיקה חובה להתקשר או לשלוח וואטסאפ לטלפון שמספרו: 053-3451388. עלות הבדיקה: 90 שקלים.

סופיה היא בדיקת הקורונה המהירה הראשונה בעולם שאושרה על ידי ה-FDA והמעבדה לנגיפים במשרד הבריאות. מדובר בפריצת דרך טכנולוגית שפותחה על ידי תאגיד קווידל האמריקאי, מבוססת אנטיגן, המזהה את נגיף הקורונה עם דיוק של 96.7% רגישות, 100% ספציפיות וכן בעלת יכולת לזהות את כל יתר והמוטציות. סופיה עברה תיקוף על אלפי נבדקים, צברה ניסיון של מאות אלפי בדיקות והפכה לספק הרשמי של משרד הבריאות עוד בעיצומה של המגיפה. עד היום כבר הותקנו מאות מכשירים שמשרד הבריאות רכש, בחדרי מיון, בתי אבות, בפיקוד העורף, במשטרה, בקופות החולים בוועדת הבחירות המרכזית ובכניסה לאיים הירוקים. גם מקומות עבודה רבים כמו חברות הייטק ומפעלים רכשו ביוזמתם במימון מקום העבודה את הטכנולוגיה במטרה לחזור לשגרה עם בדיקות סופיה מתקדמות.

בסופיה ישראל מקבוצת רימיפארם, נערכים להקים תחנות נוספות לביצוע בדיקות מהירות בתשלום בעוד ערים ברחבי הארץ ומאתרים בימים אלו מוסדות תיירות ופנאי לשיתופי פעולה וכן מתחמים נגישים בסמוך לאתרי נופש ומלונות. כל התחנות יפתחו על פי הנחיות משרד הבריאות ומתווה התו הירוק. נציגי בתי מלון ומוסדות פנאי מוזמנים להתקשר או לשלוח וואטסאפ לצוות החברה לטלפון שמספרו: 050-7214528.

בסופיה ישראל מאחלים לכולם חופשה נעימה, בריאה ובטוחה ומזכירים: “בדיקה מיידית היא לא תחליף לחיסון. עדיף להתחסן!”



הלוואות ומשכנתאות בהליך מהיר

פגישת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות. גיוס על בסיס הצלחה בלבד, חיתום מהיר, אישור עקרוני תוך 72 שעות

משכנתא? כן למסורבים!

משכנתא למסורבי בנקים

טופס זה מיועד לכל מי שקיבל סירוב למשכנתא ובכל זאת חולם על דירה. מלאו פרטים לייעוץ ופרטים נוספים – אך ורק אם קיבלת סירוב למשכנתא!

הבנק סירב לתת לך משכנתא? לנו הוא לא יסרב!

מלאו פרטים ותקבלו משכנתא מאושרת תוך פחות משבוע.
החברה המובילה לליווי פושטי רגל לשעבר

מלא את הטופס עכשיו ונחזור אלייך במהרה עם פרטים נוספים!

הלוואות ומשכנתאות

שכירים ועצמאים יקרים, טופס זה מיועד לקבלת הלוואה מיידית, הלוואות לכל מטרה ולקבלת משכנתא

הלוואות ומשכנתאות בהליך מהיר

פגישת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות. גיוס על בסיס הצלחה בלבד, חיתום מהיר, אישור עקרוני תוך 72 שעות

Facebook
Twitter
LinkedIn

הלוואות כנגד שיעבוד נכס

הלוואות ומימון לכל מטרה לבעלי עסקים, יזמים ואחרים.

* חברת הפיננסים "קריאייטיב פייננס" מגייסת הלוואות חוץ בנקאיות תוך ימים ובסכומים שבין חצי ל-10 מיליון ₪. ההלוואות ניתנות כנגד שעבוד נכס נדל"ני בלבד.

* החברה פועלת באופן חוקי, תחת הרגולציה ממשלתית ובהתאם לכל התקנות והוראות החוק

מלאו פרטים למידע נוסף.

כתבות חשובות

הלוואות ומשכנתאות בהליך מהיר

פגישת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות. גיוס על בסיס הצלחה בלבד, חיתום מהיר, אישור עקרוני תוך 72 שעות

מלאו עכשיו פרטים לשירות הסרת מסמכים משפטיים מגוגל

ניהול מוניטין

התקשרו לרונן הלל - 052-2508109. ניתן גם למלא פרטים לייעוץ ולהזמנת השירות - ניהול מוניטין והסרת מסמכים משפטיים מגוגל

הלוואות ומשכנתאות בהליך מהיר

פגישת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות. גיוס על בסיס הצלחה בלבד, חיתום מהיר, אישור עקרוני תוך 72 שעות