עו”ד אריאל רוט & עו”ד עמית חדד

כתבות אחרונות

עו”ד אריאל רוט ועו”ד עמיד חדד – משרד חדד, רוט, שנהר ושות’

הכירו את אחד מפירמות עריכת הדין המובילות בישראל.  המשרד בניהולם של עו”ד עמית חדד, עו”ד אריאל רוט ועו”ד אורי שנהר. מציע ליווי וייעוץ משפטי ומקצועי במגוון רחב של תחומי המשפט המסחרי והליטיגציה. הכל תחת קורת גג אחת.

המשרד נוסד על ידי עו”ד עמית חדד ושותפו עו”ד אריאל רוט. השניים מחזיקים בניסיון ייחודי וחריג בסקטור המשפטי בישראל. זאת כפועל יוצא של שנות פעילותם הרבות כשותפים במשרד י. וינרוט ושות’. לשניים ניסיון רב בייצוג אנשי מפתח במשק הישראלי. לרבות ראש ממשלה, אישי ציבור בכירים, חברי כנסת ואנשי עסקים מהשורה הראשונה.

עו"ד אריאל רוט

עו“ד עמית חדד

עו”ד עמית חדד הינו שותף מייסד וראש משרד חדד רוט שנהר ושות’. ונחשב לאחד מעורכי הדין הבולטים והמובילים במדינת ישראל. ,
במשך שנים, היה עמית יד ימינו של ד”ר יעקב וינרוט ז”ל, מענקי המשפט בישראל.  מאז מותו מקפיד עמית להנחיל ולשמר את המורשת של יעקב וינרוט ז”ל במשרד, בשאיפה למצוינות וברצון הבלתי נדלה ללמוד ולהתפתח כל העת.

עו“ד אריאל רוט

אריאל רוט שותף מייסד של משרד חדד רוט שנהר ושות’, ומכהן כשותף מנהל ויו”ר האקזקוטיבה במשרד.
עו”ד אריאל רוט עוסק בתחומי המשפט האזרחי-מסחרי, בדגש על דיני עמותות, דיני תאגידים ומיזוגים ורכישות (M&A), והוא מייצג ומייעץ ליחידים וחברות בנושאים מגוונים, תוך מתן שירות אישי, איכותי ומקצועי.

אריאל הינו בעל ראיה עסקית מולטי-דיסציפלינרית, המאפשרת לו לייעץ ללקוחותיו בנושאים המתפרסים הרבה מעבר לסוגיה המשפטית הספציפית. את ניסיונו העסקי רכש אריאל בעת שכיהן כדירקטור וכמנכ”ל במספר חברות מובילות במשק הישראלי, והוא אוחז בידע ובניסיון רב המסייעים לו להעניק ללקוחות המשרד ייעוץ עסקי ופיננסי מקיף, מעבר לייעוץ המשפטי השוטף.

במסגרת עבודתו עוסק אריאל בניהול הליכים מורכבים בתחומי הליטיגציה האזרחית בערכאות השונות, עריכת מו”מ מורכבים לחברות ועסקים שונים, ניהול משברים תקשורתיים ומשפטיים הנמצאים במרכז השיח העסקי בישראל, ומתן ליווי שוטף לחברות ויחידים בכל ענייניהם העסקיים.

בנוסף על כך, לאריאל התמחות ייחודית בתחום דיני העמותות, ולו ניסיון רב בליווי וייצוג עמותות ומלכ”רים בנושאים מגוונים, לרבות פירוקים, נושאים רגולטוריים, חוזים וכן בנושא מיזוג בין עמותות – תחום ייחודי ומתפתח.

טרם ייסד את משרד חדד רוט שנהר ושות’, שימש אריאל כשותף המנהל במשרדו של ד”ר יעקב וינרוט ז”ל.

עו“ד אורי שנהר

עורך הדין אורי שנהר הינו שותף במשרד חדד רוט שנהר ושות’. עו”ד שנהר הינו אחד מעורכי הדין הבולטים בארץ המתמחים בליווי משפטי של משברים תקשורתיים מורכבים ובליווי משפטי ורגולטורי בתחום השיווק והפרסום.

עו”ד שנהר מחזיק בידע וניסיון של למעלה מעשרים וחמש שנים במתן ייעוץ וליווי משפטי בתחומי משפט מגוונים, ואף שימש בעברו כעיתונאי וכיועץ המשפטי של עשרות תוכניות תחקיר וסרטים תיעודיים ששודרו בערוצי הטלוויזיה הישראליים. ניסיון זה מקנה לו יתרון משמעותי בייצוג לקוחות המתמודדים עם משברים תקשורתיים או עסקיים.

עו”ד בנצי ליברמן

עו”ד בנצי ליברמן הינו שותף במחלקת הנדל”ן במשרד, ונחשב לאחד מעורכי הדין המובילים בישראל בתחום זה.

עו“ד חנוך ארליך

עו”ד חנוך ארליך הינו שותף במחלקת הליטיגציה במשרד.

עורך דין ארליך מתמחה בטיפול בסכסוכים עתירי היקף מתחום דיני החוזים והחברות, לרבות תביעות בתחום קבלנות הבניין והתשתיות, ליווי סכסוכים בין בעלי מניות, פירוק שותפויות, הליכי פירוק והבראה של חברות, דיני קניין רוחני, דיני ירושה, דיני עבודה (משפט העבודה הפרטי), משפט חוקתי ומנהלי, ומשפט מסחרי על כל היבטיו.

עו”ד תמר חיימוביץ-ריכטר

עורכת דין תמר חיימוביץ-ריכטר הינה שותפה במשרד חדד רוט שנהר ושות’. היא עומדת בראש מחלקת המלכ”רים והמנהלי במשרד, לצד היותה עורכת דין מסחרית בכירה.

עו”ד זהר אוזדין

שותף וראש מחלקת תאגידים ומשפט מסחרי במשרד חדד רוט שנהר ושות’.
זהר מעניק ייעוץ וייצוג משפטי לתאגידים פרטיים וציבוריים בכל תחומי המשפט התאגידי והמסחרי. כולל במגוון רחב של עסקאות מסחריות בינלאומיות ומקומיות. לרבות מיזוגים ורכישות, השקעות הון סיכון, מיזמים משותפים, שיתופי פעולה אסטרטגיים, ועוד.

עו”ד נועה מילשטיין

נועה הינה שותפה ועורכת דין במשרד חדד רוט שנהר ושות’. עוסקת בתחומי הליטיגציה על גווניה השונים. זאת בדגש על ליטיגציה האזרחית, דיני משפחה, משפט מנהלי וצווארון לבן.
נועה נבחרה ע”י מגזין פורבס ישראל לאחת מ-30 הצעירים המבטיחים של שנת 2020. זאת כחלק מפרויקט 30Under30 הבינלאומי. פרויקט שסימן את המנהיגים הצעירים פורצי הדרך, שמשנים את העולם.

בנוסף, כולל הצוות המשפטי במשרד גם את עו”ד תמי אבשלום, עו”ד נחמי מיילש וולק, עו”ד שמעון שגיא. כמו כן את עו”ד אליהו וייס, עו”ד אלי פרי, עו”ד סער גרשוני. וכן את עו”ד רן דרינוולד, עו”ד יהב בטיטו ועוד רבים וטובים.




הלוואות ומשכנתאות בהליך מהיר

פגישת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות. גיוס על בסיס הצלחה בלבד, חיתום מהיר, אישור עקרוני תוך 72 שעות

משכנתא? כן למסורבים!

משכנתא למסורבי בנקים

טופס זה מיועד לכל מי שקיבל סירוב למשכנתא ובכל זאת חולם על דירה. מלאו פרטים לייעוץ ופרטים נוספים – אך ורק אם קיבלת סירוב למשכנתא!

הבנק סירב לתת לך משכנתא? לנו הוא לא יסרב!

מלאו פרטים ותקבלו משכנתא מאושרת תוך פחות משבוע.
החברה המובילה לליווי פושטי רגל לשעבר

מלא את הטופס עכשיו ונחזור אלייך במהרה עם פרטים נוספים!

הלוואות ומשכנתאות

שכירים ועצמאים יקרים, טופס זה מיועד לקבלת הלוואה מיידית, הלוואות לכל מטרה ולקבלת משכנתא

הלוואות ומשכנתאות בהליך מהיר

פגישת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות. גיוס על בסיס הצלחה בלבד, חיתום מהיר, אישור עקרוני תוך 72 שעות

Facebook
Twitter
LinkedIn

הלוואות כנגד שיעבוד נכס

הלוואות ומימון לכל מטרה לבעלי עסקים, יזמים ואחרים.

* חברת הפיננסים "קריאייטיב פייננס" מגייסת הלוואות חוץ בנקאיות תוך ימים ובסכומים שבין חצי ל-10 מיליון ₪. ההלוואות ניתנות כנגד שעבוד נכס נדל"ני בלבד.

* החברה פועלת באופן חוקי, תחת הרגולציה ממשלתית ובהתאם לכל התקנות והוראות החוק

מלאו פרטים למידע נוסף.

כתבות חשובות

הלוואות ומשכנתאות בהליך מהיר

פגישת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות. גיוס על בסיס הצלחה בלבד, חיתום מהיר, אישור עקרוני תוך 72 שעות

מלאו עכשיו פרטים לשירות הסרת מסמכים משפטיים מגוגל

ניהול מוניטין

התקשרו לרונן הלל - 052-2508109. ניתן גם למלא פרטים לייעוץ ולהזמנת השירות - ניהול מוניטין והסרת מסמכים משפטיים מגוגל

הלוואות ומשכנתאות בהליך מהיר

פגישת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות. גיוס על בסיס הצלחה בלבד, חיתום מהיר, אישור עקרוני תוך 72 שעות