יועץ משכנתא למסורבי בנקים — זה רק מרטין בוקסדורף

כתבות אחרונות



נתקלתם במצב שאתם זקוקים למשכנתא ולא מקבלים? הגעתם למקום הנכון בדיוק! שמי מרטין בוקסדורף, העבודה שלי היא לקחת מצבים שהם נראים לכאורה אבודים ולהשיג משכנתא באחד הבנקים, בניגוד לכל התחזיות! אני אנסה להסביר כמה שיותר על איך הדברים עובדים! 

 

מה עושים ברגע שמקבלים סירוב למשכנתא בבנק? 

 

תראו, יש הרבה מאוד סיבות לזה שהבנקים לא מאשרים משכנתא. אני ברשותכם, רוצה להתמקד בסיבות המקובלות שזה בעיות של bdi או בעיות של התנהלות עבר מול הבנקים. הכוונה היא למצבים של צ’קים חוזרים, בעיות מול הלוואות, הגבלה בבנקים, פשיטת רגל ומקרים דומים 

 

קודם כל לעצור לשנייה ולהבין את התמונה: 

 

תראו התגובה הראשונה היא לרוץ לבנקים אחרים ולנסות להשיג משכנתא שם. אבל האמת היא שהתגובה הזו היא ממש לא נכונה. מה בעצם יהיה הרבה יותר נכון לעשות, זה להזמין דוח נתוני אשראי ולהבין לעומק את התמונה ואת הבעיות.  

 

מה זה דו”ח נתוני אשראי? 

 

דוח נתוני אשראי הוא למעשה נייר שהחליף את מה שאתם מכירים בתור BDI. הדוח הוא למעשה מפרט בדיוק ופירוט רב את כל הבעיות שהיו מול בנקים, חברות אשראי, חברות מימון, הוצאה לפועל וגופים נוספים. זה בעצם דוח הרבה יותר מורחב ממה שיש לבנקים ומזה אנחנו יכולים בקלות רבה להבין את הבעיות שיש או אין.  

 

למה בסיום כתבה, יש את כל הפרטים שלי. אם הזמנתם דוח ואתם לא מצליחים להבין מה הייתה הבעיה, תשלחו לי את הדוח ואשמח להסביר לכם את הדו”ח. כמובן ללא עלות כל שהיא.  

 

אז עכשיו שאנחנו מבינים את הדו”ח: 

 

ברגע שאנחנו מבינים את הדו”ח אנחנו כבר יכולים להבין האם ניתן להשיג כרגע משכנתא או לא? יש למעשה שתי קטגוריות של משכנתאות: משכנתא שניתן להשיג או משכנתא שלא ניתן להשיג כרגע. בואו נדבר על שתי קטגוריות. 

 

משכנתאות שלא ניתן להשיג כרגע: 

 

שימו לב שהדגש הוא על כרגע, זה לא אומר שלא ניתן יהיה להשיג בעתיד הקרוב. הכוונה היא למצבים שבהם יש בעיות ממש כרגע או שהיו בעבר הלא רחוק ועדיין לא עבר מספיק זמן כדי לשכנע את הבנקים שהדברים כבר חזרו לסדרם. 

 

בואו נשתמש בדוגמה. נניח שהיתה לאדם כל שהוא בעיית צ’קים חוזרים ומאז עברה חצי שנה. אם זה היה נניח שני צ’קים חוזרים, אזזה לא בעיה משמעותית שמצריכה יותר זמן מזה, כלומר חצי שנה זה מספיק זמן. 

 

אבל בדוגמה דומה, נניח שהיו שמונה צ’קים חוזרים, זה כבר בעיה הרבה יותר גדולה וצריך הרבה יותר זמן כדי להראות שהכול חזרה לשגרה. 

 

העניין הוא כזה, אני אמור לשכנע את הבנקים שכבר הדברים הסתדרו לאחר הבעיה שהייתה. אם הייתה תקלה זמנית של שני צ’קים שחזרו- הכול בסדר וניתן להתקדם, עם הבעיה היא הרבה יותר גדולה, צריך להראות לבנקים לפחות שנה של התנהלות תקינהכדי להמשיך הלאה. 

 

משכנתאות שניתן להשיג כרגע: 

 

בתור יועץ משכנתא למסורבי בנקים, המשימה שלי היא קודם כל להעריך האם שווה להילחם על המשכנתא הספציפית הזו? הדבר הכי קל בעולם הוא לבקש ניירת ולהתחיל להגיש בקשות. זה רק בעיה מבחינת זה שאם בקשה למשכנתא מסורבת, זה משאיר כתם לאדם שבשמו הוגשה הבקשה. לכן החוכמה היא להגיש בקשות רק אם חושבים שזה הולך להיות מאושר בפועל.  

 

אני מנסה בכל מקרה להבין האם יאשרו לי את הבקשה או לא? אם לדעתי זה לא, אני פשוט לא מגיש בקשות. באיזה מקרים כן אני מגיש בקשות:  

 

כאשר אני מבין שהבעיות שכיום ישנן הן קטנות מאוד או בעיות שהיו כבר עבר מספיק זמן כדי להראות לבנקים שהדברים כבר הסתדרו- זה כבר מבחינתי דברים שניתן להתגבר עליהם. בהמשך לדוגמאות קודמות, אם עבר כבר שנה וחצי מרגע ההגבלה, אם עברו שנתיים אחרי פשיטת רגל, או דברים דומים- מבחינתי זה בסדר גמור לאשר משכנתא ואני מרגיש רגוע לחלוטין שאני אצליח. 

 

מי אני בכלל? 

 

שמי מרטין בוקסדורף, בעשר השנים האחרונות אני נלחם מול הבנקים כדי להשיג משכנתאות לאנשים שלא מצליחים לקבל משכנתאות בבנק. בדרך כלל אני מצליח וכשאני רואה שאין סיכוי להצליח, אני פשוט לא מגיש את הבקשות בכלל, כדי לא לגרום נזק. 

מרטין בוקסדורף– 0508116397 או maratbok@gmail.com 



הלוואות ומשכנתאות בהליך מהיר

פגישת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות. גיוס על בסיס הצלחה בלבד, חיתום מהיר, אישור עקרוני תוך 72 שעות

משכנתא? כן למסורבים!

משכנתא למסורבי בנקים

טופס זה מיועד לכל מי שקיבל סירוב למשכנתא ובכל זאת חולם על דירה. מלאו פרטים לייעוץ ופרטים נוספים – אך ורק אם קיבלת סירוב למשכנתא!

הבנק סירב לתת לך משכנתא? לנו הוא לא יסרב!

מלאו פרטים ותקבלו משכנתא מאושרת תוך פחות משבוע.
החברה המובילה לליווי פושטי רגל לשעבר

מלא את הטופס עכשיו ונחזור אלייך במהרה עם פרטים נוספים!

הלוואות ומשכנתאות

שכירים ועצמאים יקרים, טופס זה מיועד לקבלת הלוואה מיידית, הלוואות לכל מטרה ולקבלת משכנתא

הלוואות ומשכנתאות בהליך מהיר

פגישת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות. גיוס על בסיס הצלחה בלבד, חיתום מהיר, אישור עקרוני תוך 72 שעות

Facebook
Twitter
LinkedIn

הלוואות כנגד שיעבוד נכס

הלוואות ומימון לכל מטרה לבעלי עסקים, יזמים ואחרים.

* חברת הפיננסים "קריאייטיב פייננס" מגייסת הלוואות חוץ בנקאיות תוך ימים ובסכומים שבין חצי ל-10 מיליון ₪. ההלוואות ניתנות כנגד שעבוד נכס נדל"ני בלבד.

* החברה פועלת באופן חוקי, תחת הרגולציה ממשלתית ובהתאם לכל התקנות והוראות החוק

מלאו פרטים למידע נוסף.

כתבות חשובות

הלוואות ומשכנתאות בהליך מהיר

פגישת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות. גיוס על בסיס הצלחה בלבד, חיתום מהיר, אישור עקרוני תוך 72 שעות

מלאו עכשיו פרטים לשירות הסרת מסמכים משפטיים מגוגל

ניהול מוניטין

התקשרו לרונן הלל - 052-2508109. ניתן גם למלא פרטים לייעוץ ולהזמנת השירות - ניהול מוניטין והסרת מסמכים משפטיים מגוגל

הלוואות ומשכנתאות בהליך מהיר

פגישת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות. גיוס על בסיס הצלחה בלבד, חיתום מהיר, אישור עקרוני תוך 72 שעות