הלוואות לחיילים משוחררים

כתבות אחרונות

הלוואות לחיילים משוחררים


הלוואות לחיילים משוחררים

כמעט כל אם ואב בישראל מגיעים ליום שבו הילד או הילדה נכנסים בדלת מבית הספר ומחזיקים מעטפה ביד. מעטפה חומה ועליה חותמת של צהל.

צבא ההגנה לישראל. כל תלמיד י"א או י"ב מקבל בשנים אלה את הקריאה לצו ראשון ולאחריו כשיסיים את הלימודים יתגייס אל הצבא. בזמן שבו הוא הם יוצאים אל השירות הצבאי כל חייל וחיילת מקבל משכורת צבאית.

אך משכורת זו אינה מתאימה לחיי היום יום במדינתנו הקטנה . יוקר המחיה, השכרת דירה ואפילו הרשמה ללימודים גבוהים עולה כסף. ולא פעם מוצאים עצמם חיילים בסדיר, חיילים משוחררים ואפילו אנשי קבע בצורך בהלוואה .

במאמר הזה נתייחס אל המונח צה"ל, מתי הוקם ותקציר קצר על פעולותיו במהלך השנים. כמו כן נתייחס לתהליך הגיוס, מבנה הצבא ואגפיו השונים.

וכמובן נזכיר לכם שכדי לקחת הלוואה דרכנו, שמתאימה לכל חייל סדיר, חייל משוחרר ואפילו אנשי קבע.

מעבר למלחמות והגנה, החיילים כיום הם דור העתיד שלנו. חייהם בתקופת השרות הצבאי אינם קלים. בנוסף לשעות האימונים, השמירות, היציאות הקצרות הביתה אל המשפחה וחוסר בשעות שינה, הם נותנים בסיום לימודיהם את מיטב שנותיהם בהגנה על עם ישראל . בעוד שבארצות אחרות שבהם השירות אינו חובה בצבא המדינה, צעירים ברחבי העולם בשנים אלה, יוצאים אל האוניברסיטאות אל הטיולים בעולם ומתחילים את החיים הבוגרים.

במדינת ישראל אצל כל צעיר וצעירה שמתגייסת זמן זה מוקדש להגנה ושירות לאזרחי מדינת ישראל כל תכנון ללימודים או לטיול נדחה בשנתיים שלוש.

 האופציה לעבוד ולחסוך כסף נמנעת מהם והמשכורת הצבאית קטנה מאוד (כי הרי הצבא מספק את צורכיהם בזמן השירות ). לצערנו בזמננו אנו משכורת צבאית נחשבת כבדיחה כדי להתקיים היום ורבים מהם פונים בבקשת עזרה להורים.

חיילים משוחררים שסיימו את השירות הצבאי שלהם ויוצאים אל העולם הגדול בגלל המשכורת הקטנה לא הצליחו לחסוך או לעבוד למחיתם ולכן אם הם מעוניינים , לטייל את ה- " טיול שאחרי הצבא " , זהו הזמן הכי טוב אחרי השחרור לגשת אל ההורים ולהגיד אני נוסע. אבל להורים אין מספיק כסף כדי לממן את הטיול הנכסף. אז החלטתם לעבוד מספר חודשים כדי לחסוך אך עדיןן זה לא מספיק לטיול מסביב לארצות הברית או אירופה או אפילו למזרח ויש צורך בכסף רב לממן גם כרטיסי טיסה וגם אכסניות, מזומנים לאוכל ובזבוזים.

ישנה אפשרות מצוינת, לפנות אל הבנק או גוף ממן אחר ולקחת הלוואה לחיילים משוחררים ולהתחיל לראות עולם.

חיילים בסדיר גם הם יכולים לגשת ולקחת הלוואה. לשם מה לחייל סדיר הלוואה אם כל צרכיו מסופקים על ידי הצבא ?. אז הבנו שאומנם החייל מקבל כל מה שהוא צריך בזמן שירותו מהצבא: מדים, נעליים, ציוד, אוכל, מקום ללינה וכו. אבל המשכורת שהוא מקבל לצרכים אישיים אינה מספיקה במידה והמצב בבית קשה והוא צריך לעזור להוריו החולים שצריכים עזרה בפרנסה של המשפחה. ישנה אפשרות לקחת הלוואה לחיילים בסדיר בבנק או דרך כל גוף מימון אחר. יעזרו לכם לעזור למשפחתכם לעמוד על הרגליים וכאשר תשתחררו תוכלו להתחיל לעבוד ולהחזיר את החזרי ההלוואה יותר בקלות.

הלוואה לאנשי קבע קיימת גם היא. אנשי הקבע הם אלה שלאחר השחרור חותמים חוזה עם הצבא וממשיכים בשרות המדינה . הם עובדים שעות רבות הרחק מהמשפחה, לפעמים מסביב לשעון עם מעט מאוד שינה בזמנים שבהם המציאות דוחקת, במטרה לעמוד שמשימות המוטלות עליהם. רבים מהם מקדישים שנים מחייהם במסגרת הצבאית לתפקידם וגם הם במהלך חייהם יגיע מצב שבו יצטרכו מזומנים. אומנם המשכורת שלהם הרבה יותר גבוהה משל חייל סדיר אבל גם חייל בקבע שפגש בבחירת ליבו ומעוניין להתחתן ולהקים משפחה יכול לגשת בהעדר הממון הרצוי ולבקש הלוואה שנועדה לחיילי קבע.

כמו כן ישנם חיילים בודדים אשר משרתים את המדינה בגאווה. מגיעים מארצות אחרות, עוזבים את משפחתם ואת החיים הנוחים שלהם ומגיעים לשרת בצבא ההגנה לישראל. רובם לבד ללא קרובי משפחה, זקוקים לעיתים ליותר מהמשכורת הצבאית המועטה כדי לחיות בכבוד ולכלכל את עצמם . באם ייגשו לקבל הלוואה גם הם יוכלו ליהנות מריביות נוחות ותנאים נוחים שמתאימים להם.

כולם יכולים לפנות אל הבנק ,חברות האשראי וגופי מימון שונים כדי לקבל הלוואה לחיילים משוחררים.

הם יכולים להשכיר דירה בעזרת ההלוואה, יכולים לממן לימודים שונים או קורסים מיוחדים שיעזרו להם בהמשך למצוא מקום עבודה טוב, להשלים בגרויות ואפילו להינשא לבחירת ליבם.

כל אלה מצריכים ממון לא קטן. אבל אם הינך חייל משוחרר ההלוואה תינתן בדרך כלל עם תנאים טובים כי מודעים לכך ששירתת את המדינה והקושי שהיה לך בשנים האחרונות לחסוך בעצמך ולכלכל את עצמך ומשפחתך.

הפתרון אצלנו בצ'יק צ'ק קרדיטהלוואות בצ'יק צ'ק לכל מטרה, נדאג להתאים הלוואה מהירה בהתאמה אישית.



הלוואות ומשכנתאות בהליך מהיר

פגישת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות. גיוס על בסיס הצלחה בלבד, חיתום מהיר, אישור עקרוני תוך 72 שעות

משכנתא? כן למסורבים!

משכנתא למסורבי בנקים

טופס זה מיועד לכל מי שקיבל סירוב למשכנתא ובכל זאת חולם על דירה. מלאו פרטים לייעוץ ופרטים נוספים – אך ורק אם קיבלת סירוב למשכנתא!

הבנק סירב לתת לך משכנתא? לנו הוא לא יסרב!

מלאו פרטים ותקבלו משכנתא מאושרת תוך פחות משבוע.
החברה המובילה לליווי פושטי רגל לשעבר

מלא את הטופס עכשיו ונחזור אלייך במהרה עם פרטים נוספים!

הלוואות ומשכנתאות

שכירים ועצמאים יקרים, טופס זה מיועד לקבלת הלוואה מיידית, הלוואות לכל מטרה ולקבלת משכנתא

הלוואות ומשכנתאות בהליך מהיר

פגישת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות. גיוס על בסיס הצלחה בלבד, חיתום מהיר, אישור עקרוני תוך 72 שעות

Facebook
Twitter
LinkedIn

הלוואות כנגד שיעבוד נכס

הלוואות ומימון לכל מטרה לבעלי עסקים, יזמים ואחרים.

* חברת הפיננסים "קריאייטיב פייננס" מגייסת הלוואות חוץ בנקאיות תוך ימים ובסכומים שבין חצי ל-10 מיליון ₪. ההלוואות ניתנות כנגד שעבוד נכס נדל"ני בלבד.

* החברה פועלת באופן חוקי, תחת הרגולציה ממשלתית ובהתאם לכל התקנות והוראות החוק

מלאו פרטים למידע נוסף.

כתבות חשובות

הלוואות ומשכנתאות בהליך מהיר

פגישת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות. גיוס על בסיס הצלחה בלבד, חיתום מהיר, אישור עקרוני תוך 72 שעות

מלאו עכשיו פרטים לשירות הסרת מסמכים משפטיים מגוגל

ניהול מוניטין

התקשרו לרונן הלל - 052-2508109. ניתן גם למלא פרטים לייעוץ ולהזמנת השירות - ניהול מוניטין והסרת מסמכים משפטיים מגוגל

הלוואות ומשכנתאות בהליך מהיר

פגישת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות. גיוס על בסיס הצלחה בלבד, חיתום מהיר, אישור עקרוני תוך 72 שעות