הלוואה לרכישת אופניים חשמליים

כתבות אחרונות

הלוואות בעיר - הלוואה לכל מטרה


הלוואה לרכישת אופניים חשמליים

תופעת האופניים החשמליים בישראל נמצאת בתנופה וכיום רבים מאזרחי ישראל מבינים כי מדובר בכלי תחבורה יעיל, זול ומהיר ומעדיפים אותו על פני נסיעה באוטובוס, מונית ואפילו על פני נסיעות קצרות ברכב.

אופניים תמיד היו כלי תחבורה מועדף על תושבי ערים, מושבים, כפרים וקיבוצים. עם הזמן, התפתחו כלי תחבורה שונים המיועדים לנסיעות קצרות כמו רכבי קלאב לסוגם השונים, סאגווי וקורקינטים.

האופניים החשמליים פתחו אופציות תחבורתיות חדשות עבור האזרחים בישראל בעיקר מפני שהם הגדילו את טווחי הנסיעה באופן משמעותי. כך לדוגמא ניתן לנסוע באופניים חשמליים עד עשרות קילומטרים ברצף ובמהירות שלעיתים עולה על מהירות רכב שלמעשה תקוע בפקקים. אפשרויות הפריקה גם היא מהירה – אין צורך לחפש חניה, לתדלק או להמתין לאוטובוס ויתרון בולט נוסף הוא  שאופניים חשמליים יכולים לשמש להרכבה של נוסע נוסף, בדרך כלל ללא כל בעיה.

האופניים החשמליים נחשבים לכלי תחבורה ירוק כך שמעבר מרכבים המונעים על ידי בנזין או סולר לאופניים המונעים על ידי חשמל תורמת לשמירה על איכות הסביבה מעבר להיותה תחבורה זולה יותר ולא פחות מהירה.

עלויות האופניים החשמליים בישראל בשנת 2016 גם הן אינן משמעותיות ביחס לתמורה. בעוד רישיון על אופנוע דורש הוצאות שכר לימוד נהיגה, טסט, אגרות, רישיון, ביטוחים, רכישת אופנוע או טוסטוס ואחזקה שוטפת, ההוצאות על אופניים חשמליים מסתכמות ברכישת הכלי התחבורתי ועלויות האחזקה והביטוח הנן שוליות יחסית.

מחירם של האופניים החשמליים בישראל נעים בין 3,000 – 5,000 ש”ח. ניתן כמובן למצוא דגמים פשוטים יותר או דגמים מיד שנייה במחירים נמוכים יותר בדיוק כפי שניתן למצוא שדרוגים או דגמי פרימיום במחירים גבוהים יותר.

רכיבה על אופניים – בריאות וחיסכון

אם אתם מעוניינים להוזיל את ההוצאות ובכל זאת לשמור על ניידות -אופניים חשמליים יכולים להוות אלטרנטיבה מצוינת. כיום ניתן לראות משפחות רבות מוותרות על הרכב השני ואפילו על הרכב היחיד ועוברות לאופניים/אופניים חשמליים. עם האופניים ניתן להגיע בנוחות לעבודה, ניתן לקחת את הילדים לגן וגם ניתן לצאת לטיולים בסופשי שבוע ובכל הזדמנות.

שימוש באופניים חשמליים יביא לחיסכון בהוצאות על דלק ועל ביטוחים – עניים של כמה מאות שקלים מידי חודש. בנוסף חשוב לקחת בחשבון את נושא הבריאות ואין ספק כי רכיבה על אופניים היא ספורט בריא והזדמנות לשלב פעילות גופנית.

הלוואות לכל מטרה והלוואות לסטודנטים

ציבור הסטודנטים הוא כזה שאופניים חשמליים בהחלט יכולים לפתור הרבה מאד בעיות של תחבורה, כסף וזמן. סטודנטים המעוניינים בהלוואה לקניית אופניים חשמליים מוזמנים ליצור עימנו קשר בטופס המתאים.

הלוואה לקניית אופניים חשמליים

צ’יק צ’ק קרדיט מזמינה אתכם לבקש הלוואה מהירה לרכישת אופניים חשמליים ללא ערבים ובתנאים מצוינים כמו ריבית אטרקטיבית ובפריסת תשלומים נוחה במיוחד על מנת שתוכלו להרשות לעצמכם לרכוש אופניים חשמליים כולל ציוד נלווה כמו קסדה, מגנים ועלויות ביטוח. את ההלוואה תוכלו לקבל באישור מהיר אפילו תוך כשעה ולהרשות לעצמכם כלי תחבורתי שיאפשר לכם חופש תנועה ועצמאות כבר מהיום הראשון.

סעו בזהירות!



הלוואות ומשכנתאות בהליך מהיר

פגישת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות. גיוס על בסיס הצלחה בלבד, חיתום מהיר, אישור עקרוני תוך 72 שעות

משכנתא? כן למסורבים!

משכנתא למסורבי בנקים

טופס זה מיועד לכל מי שקיבל סירוב למשכנתא ובכל זאת חולם על דירה. מלאו פרטים לייעוץ ופרטים נוספים – אך ורק אם קיבלת סירוב למשכנתא!

הבנק סירב לתת לך משכנתא? לנו הוא לא יסרב!

מלאו פרטים ותקבלו משכנתא מאושרת תוך פחות משבוע.
החברה המובילה לליווי פושטי רגל לשעבר

מלא את הטופס עכשיו ונחזור אלייך במהרה עם פרטים נוספים!

הלוואות ומשכנתאות

שכירים ועצמאים יקרים, טופס זה מיועד לקבלת הלוואה מיידית, הלוואות לכל מטרה ולקבלת משכנתא

הלוואות ומשכנתאות בהליך מהיר

פגישת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות. גיוס על בסיס הצלחה בלבד, חיתום מהיר, אישור עקרוני תוך 72 שעות

Facebook
Twitter
LinkedIn

הלוואות כנגד שיעבוד נכס

הלוואות ומימון לכל מטרה לבעלי עסקים, יזמים ואחרים.

* חברת הפיננסים "קריאייטיב פייננס" מגייסת הלוואות חוץ בנקאיות תוך ימים ובסכומים שבין חצי ל-10 מיליון ₪. ההלוואות ניתנות כנגד שעבוד נכס נדל"ני בלבד.

* החברה פועלת באופן חוקי, תחת הרגולציה ממשלתית ובהתאם לכל התקנות והוראות החוק

מלאו פרטים למידע נוסף.

כתבות חשובות

הלוואות ומשכנתאות בהליך מהיר

פגישת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות. גיוס על בסיס הצלחה בלבד, חיתום מהיר, אישור עקרוני תוך 72 שעות

מלאו עכשיו פרטים לשירות הסרת מסמכים משפטיים מגוגל

ניהול מוניטין

התקשרו לרונן הלל - 052-2508109. ניתן גם למלא פרטים לייעוץ ולהזמנת השירות - ניהול מוניטין והסרת מסמכים משפטיים מגוגל

הלוואות ומשכנתאות בהליך מהיר

פגישת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות. גיוס על בסיס הצלחה בלבד, חיתום מהיר, אישור עקרוני תוך 72 שעות