איך לעבור בנק?

כתבות אחרונות

איך לעבור בנק?


במאמר שלפניכם נספק לכם מידע כיצד לעבור בנק, במידה והדבר נדרש לדעתכם. מדוע הדבר צריך לעתים להידרש? ייתכן כי עברתם דירה והרבה יותר נוח שהחשבון נמצא ליד הבית החדש ולא במרחק 20-60 דקות באוטו או בתחבורה ציבורית. פתיחת חשבון בנק בבנק חדש עשויה להיות גם יותר משתלמת אם בבנק שלכם אתם מוצאים את עצמכם משלמים יותר מדי עמלות.

רובנו חוששים לעבור בנק – ולהלן הסיבות לכך

הבנקים מפרסמים חדשות לבקרים כי החשבונות שייפתחו אצלם מתאימים “למעבירי משכורת של X ₪ ומעלה”. חלק ניכר מהאוכלוסייה שאין לו את סכום חודשי שכזה סבור שזו סיבה לדחייה על ידי הבנק. בפועל, הבנקים בישראל מתנהלים בפשטות הרבה יותר גדולה. דחיית לקוח על ידי בנק נעשית כאשר הוא הסתבך פיננסית בחשבון הקודם: צ’קים שלו חזרו, הוא נשאר במינוס על אף שהפקידים ביקשו ממנו לסגור אותו כי לא היה לו איך לעשות זאת ועוד. ככל שאתם לקוחות שלא הסתבכו עם המערכת הבנקאית, עמדו בהתחייבויותיהם ושילמו את עמלות הבנקים הקודמים בהם היו לכם חשבונות, אתם לקוחות “טובים” לשם פתיחת חשבון בנק באחד מן החדשים, ולכן אין דאגה שלא תתקבלו.

איך לעבור בנק?

שלב ראשון – מתעוררת בעיה בייקור החשבון והבנק הנוכחי מסרב להירתם

החל מהלוואה חד פעמית שאתם תבקשו על פרויקטים מסוימים (רכישת אוטו, השתלת שיער, הקמת עסק וכד’) ועד התנהלות עם החשבון בשוטף (תשלום עמלת הקצאת אשראי ועמלות נוספות) אתם תגלו שהריביות והעמלות יקרות והפקידים יעמדו על שלהם שלא מגיעה לכם הנחה. במקרה כזה, המוצא היחיד הוא לכנס ישיבה עם פקידים מבנקים אחרים ולבדוק אלו תנאים אתם יכולים לקבל בסניפים שלהם: מה תהיה גובה עמלת הקצאת האשראי? (לידיעה, עמלה זו משולמת גם כשאתם במינוס וגם בפלוס. זה תשלום מראש על הזכות להיות במינוס והדרך היחידה לא לשלם אותה היא שלא יהיה כרטיס אשראי משויך לחשבון). כמו כן, בדקו כמה ריבית תשלמו על הלוואה לכל מטרה למימוש פרויקטים חד פעמיים לאחר פתיחת חשבון בנק בבנק החדש.

שלב שני – גשו לבנק הנוכחי עם הצעה כתובה מהבנק אליו אתם מתכננים לעבור ובדקו אם ניתן להשוות

במרבית הסיכויים, אם מנהל סניף בנק יראה שקיבלתם מבנק מתחרה הצעה יותר זולה להלוואה או עמלת הקצאת אשראי בגובה יותר נמוך, הוא יעשה הכל כדי שתישארו בסניף שלו, אך אין לזה ודאות. אם הוא יגיד לכם בקרירות “לא” פשוט תמשיכו בתהליך המעבר לחשבון בבנק החדש. אם הוא יסכים, כמובן שניתן יהיה לשקול לעצור פתיחת חשבון בנק שם ולהישאר בבנק הנוכחי.

שלב שלישי – המעבר: כך מממשים אותו

מרגע שהחלטתם שאתם עוברים מהבנק הנוכחי לבנק החדש, הנהלת הבנק הקודם תדרוש מכם, תוך ציון דד-ליין, להפוך את החשבון למאוזן בגובה 0 ללא הלוואות וללא מינוס. הבנק החדש צפוי לתת לכם הלוואת מעבר. היא מיועדת לכיסוי המינוס וההלוואות שניתנו בבנק הישן. במידה ויש לכם פיקדונות בבנק הקודם שפירעונם לפני הזמן יוביל לקנס, ניתן להשאיר אותם שם והם יועברו לחשבון הבנק החדש עם התהוות תאריך השחרור שסוכם. סיימתם תהליך פתיחת חשבון בנק בחברה בנקאית חדשה, איחולנו!



הלוואות ומשכנתאות בהליך מהיר

פגישת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות. גיוס על בסיס הצלחה בלבד, חיתום מהיר, אישור עקרוני תוך 72 שעות

משכנתא? כן למסורבים!

משכנתא למסורבי בנקים

טופס זה מיועד לכל מי שקיבל סירוב למשכנתא ובכל זאת חולם על דירה. מלאו פרטים לייעוץ ופרטים נוספים – אך ורק אם קיבלת סירוב למשכנתא!

הבנק סירב לתת לך משכנתא? לנו הוא לא יסרב!

מלאו פרטים ותקבלו משכנתא מאושרת תוך פחות משבוע.
החברה המובילה לליווי פושטי רגל לשעבר

מלא את הטופס עכשיו ונחזור אלייך במהרה עם פרטים נוספים!

הלוואות ומשכנתאות

שכירים ועצמאים יקרים, טופס זה מיועד לקבלת הלוואה מיידית, הלוואות לכל מטרה ולקבלת משכנתא

הלוואות ומשכנתאות בהליך מהיר

פגישת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות. גיוס על בסיס הצלחה בלבד, חיתום מהיר, אישור עקרוני תוך 72 שעות

Facebook
Twitter
LinkedIn

הלוואות כנגד שיעבוד נכס

הלוואות ומימון לכל מטרה לבעלי עסקים, יזמים ואחרים.

* חברת הפיננסים "קריאייטיב פייננס" מגייסת הלוואות חוץ בנקאיות תוך ימים ובסכומים שבין חצי ל-10 מיליון ₪. ההלוואות ניתנות כנגד שעבוד נכס נדל"ני בלבד.

* החברה פועלת באופן חוקי, תחת הרגולציה ממשלתית ובהתאם לכל התקנות והוראות החוק

מלאו פרטים למידע נוסף.

כתבות חשובות

הלוואות ומשכנתאות בהליך מהיר

פגישת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות. גיוס על בסיס הצלחה בלבד, חיתום מהיר, אישור עקרוני תוך 72 שעות

מלאו עכשיו פרטים לשירות הסרת מסמכים משפטיים מגוגל

ניהול מוניטין

התקשרו לרונן הלל - 052-2508109. ניתן גם למלא פרטים לייעוץ ולהזמנת השירות - ניהול מוניטין והסרת מסמכים משפטיים מגוגל

הלוואות ומשכנתאות בהליך מהיר

פגישת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות. גיוס על בסיס הצלחה בלבד, חיתום מהיר, אישור עקרוני תוך 72 שעות