הלוואה כנגד שעבוד

כתבות אחרונות

הלוואות לגיל השלישי


הלוואה כנגד שעבוד

אם אתם זקוקים לכסף ומחפשים הלוואה אין סיכוי בעולם שהבנקים בישראל יסכימו לתת לכם הלוואה אם אתם חורגים מהמסגרות, נמצאים במינוס גדול ואם אין לכם ערבויות מתאימות.

שימו לב – השירות שלנו ניתן רק אם אתם זקוקים להלוואה/משכנתא ואתם בעלי נכסים לשיעבוד!!!

הלוואות לבעלי נכסים החל מ-200,000 שקל כנגד שיעבוד

  • מתאים למסורבי בנק

  • חילוץ מכינוס נכסים

  • לחילוץ חובות והוצאה לפועל

כך תקבלו הלוואה מהירה וזולה בלי שתצטרכו להתחנן לבנקים

אנו, בצ’יק צ’ק קרדיט מתמחים בהתאמה של הלוואות לכל דורש ובמיוחד לכל אלה המחפשים הלוואה גדולה של עד 100,000 שקלים, הלוואה גדולה עד 200,000 שקלים או הלוואה גדולה עד 300,000 שקלים ואפילו עד מיליוני שקלים.

על מנת לקבל באמצעותנו הלוואות גישור או הלוואות מימון גדולות אנו דורשים במידה במספר תנאי סף מינימליים. אם אתם מוגבלים, מעוקלים, בעלי תיקים בהוצאה לפועל ואין לכם אפשרות להעמיד לצורך ההלוואה ביטחונות או נכסים – לא ניתן יהיה לסייע לכם.

אם אתם במצב כלכלי כזה או אחר ויש לכם נכס בבעלותכם, דירה, בית, חנות, מחסן או כל רכוש העומד בהגדרה של נכס –  תהיו יותר ממוזמנים לקבל באמצעותנו הלוואות גדולות בסכומים של עשרות אלפי שקלים, מאות אלפי שקלים ואף מיליוני שקלים בכפוף לשעבוד נכס או הצגת בטוחה מתאימה.

אם יש לכם נכס בבעלותכם ואינם מעוניינים למכור אותו כדי לסגור חוב, לבצע רכישה או קנייה – תוכלו להמשיך לשמור על הנכס בבעלותכם ולקבל בעזרתנו הלוואה חוץ בנקאית גדולה או הלוואת גישור בכפוף לשיעבוד.

תקבלו את הריבית הזולה בישראל, תנאי החזר נוחים, פריסה בהתאמה אישית ומעל לכל שירות מצוין.  בדרך זו תוכלו להמשיך להחזיר בנכסים שלכם וגם לקבל אשראי ומימון לכל מהלך כלכלי שתרצו.

מה זה שעבוד?

שיעבוד או במילה אחרת בטוחה –  שעבוד הוא מונח משפטי המתאר ייחודם של נכס או קבוצה של נכסים כבטוחה לקיומו של חיוב. נהוג להתייחס למספר סוגים של שעבוד, בהתאם למהות הבטוחה שמובאת עמם. חלוקה אפשרית נוספת היא לפי היתרון שמוענק למלווה מסוים על פני נושים אחרים. כלומר, לפי סדר הנשייה שהוא מאלץ.

שעבוד מתאפיין בדרך כלל בהגבלות על עבירות הנכס המשועבד, כך שבעל השעבוד, הנושה, יוכל לממש את השעבוד במקרה שבו אין החיוב מקויים. כן מאופיין השעבוד במתן זכות קדימה ביחס לנכס המשועבד על פני נושים שאינם מובטחים בשעבוד, בהליכים כפירוק חברה, הוצאה לפועל או פשיטת רגל.

מטרת השעבוד היא בראש ובראשונה להבטיח לנושה אמצעים מהם הוא יכול ליטול את המגיע לו באם החיוב אינו מקויים. עם זאת, יש הרואים כמטרה לגיטימית של השעבוד יצירת לחץ על בעל הנכס המשועבד, המנוע מלבצע עסקאות מסוימות בנכס המשועבד, כדי שיקיים את החיוב.

סוגי שעבוד – משכון הוא שעבוד הנעשה מרצונו של החייב, בעוד עיכבון הוא שיעבוד הנעשה על ידי בעל החיוב, במקרה בו החיוב לא קויים.

משכנתה היא שעבוד מקרקעין. שעבוד צף מתאר שעבוד של כלל נכסיו של תאגיד.

מבחינים, בין היתר, בשיעבוד סמלי, שיעבוד ספציפי, שעבוד צף ושעבוד שלילי.

רישום -לרוב דורש השעבוד רישומו במקום המיועד לכך כלשכת רישום המקרקעין, רשם המשכונות או רשם החברות וזאת כתנאי לתוקפו כלפי צד ג’ שעליו לדעת על השיעבוד. אם נרשם השעבוד, הוא דבק בנכס גם אם זה נמכר לצד ג’, דהיינו: הנושה רשאי לממש את השעבוד ולגבות את חובו אף אם הבעלות בנכס המשועבד עברה לצד ג’.

אותו נכס עצמו ניתן לשעבוד מספר פעמים לנושים שונים, בדרגות שונות, כאשר זכותו של נושה לו שעבוד מדרגה ראשונה קודמת לזכותו של נושה לו שעבוד מדרגה שנייה, וכן הלאה. המונח “פארי פאסו” (pari passu) מתייחס לשעבודים שונים על אותו נכס שדרגתם שווה.

יש לכם נכס שאתם מעוניינים לשעבד/’למשכן ובתמורה לקבל הלוואה גדולה לכל מטרה? פנו אלינו לקבלת ייעוץ פיננסי חינם וסיוע בהתאמה של הלוואה חוץ בנקאית מהירה וזולה! 



הלוואות ומשכנתאות בהליך מהיר

פגישת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות. גיוס על בסיס הצלחה בלבד, חיתום מהיר, אישור עקרוני תוך 72 שעות

משכנתא? כן למסורבים!

משכנתא למסורבי בנקים

טופס זה מיועד לכל מי שקיבל סירוב למשכנתא ובכל זאת חולם על דירה. מלאו פרטים לייעוץ ופרטים נוספים – אך ורק אם קיבלת סירוב למשכנתא!

הבנק סירב לתת לך משכנתא? לנו הוא לא יסרב!

מלאו פרטים ותקבלו משכנתא מאושרת תוך פחות משבוע.
החברה המובילה לליווי פושטי רגל לשעבר

מלא את הטופס עכשיו ונחזור אלייך במהרה עם פרטים נוספים!

הלוואות ומשכנתאות

שכירים ועצמאים יקרים, טופס זה מיועד לקבלת הלוואה מיידית, הלוואות לכל מטרה ולקבלת משכנתא

הלוואות ומשכנתאות בהליך מהיר

פגישת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות. גיוס על בסיס הצלחה בלבד, חיתום מהיר, אישור עקרוני תוך 72 שעות

Facebook
Twitter
LinkedIn

הלוואות כנגד שיעבוד נכס

הלוואות ומימון לכל מטרה לבעלי עסקים, יזמים ואחרים.

* חברת הפיננסים "קריאייטיב פייננס" מגייסת הלוואות חוץ בנקאיות תוך ימים ובסכומים שבין חצי ל-10 מיליון ₪. ההלוואות ניתנות כנגד שעבוד נכס נדל"ני בלבד.

* החברה פועלת באופן חוקי, תחת הרגולציה ממשלתית ובהתאם לכל התקנות והוראות החוק

מלאו פרטים למידע נוסף.

כתבות חשובות

הלוואות ומשכנתאות בהליך מהיר

פגישת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות. גיוס על בסיס הצלחה בלבד, חיתום מהיר, אישור עקרוני תוך 72 שעות

מלאו עכשיו פרטים לשירות הסרת מסמכים משפטיים מגוגל

ניהול מוניטין

התקשרו לרונן הלל - 052-2508109. ניתן גם למלא פרטים לייעוץ ולהזמנת השירות - ניהול מוניטין והסרת מסמכים משפטיים מגוגל

הלוואות ומשכנתאות בהליך מהיר

פגישת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות. גיוס על בסיס הצלחה בלבד, חיתום מהיר, אישור עקרוני תוך 72 שעות