
שלום בין ישראל לאיראן: ההזדמנות ההיסטורית של דורנו
שלום בין ישראל לאיראן: ההזדמנות ההיסטורית של דורנו מאת שמואל
ראשי > רמי יהושע
שלום בין ישראל לאיראן: ההזדמנות ההיסטורית של דורנו מאת שמואל
התמודדות עם נזקי מלחמה או פעולות איבה היא חוויה מורכבת
אירועי ביטחון והתקפות טילים גורמים לנזקים רבים לרכוש של אזרחים
קירות סדוקים או שבורים הם תופעה נפוצה בבתים רבים, בין
מלחמות וסכסוכים אזוריים מותירים אחריהם לא רק צלקות רגשיות, אלא
רמי יהושע – איש עסקים, פילנתרופ ויזם – הבעלים של משרד הפרסום יהושע\TBWA, ממשרדי הפרסום הגדולים והמובילים בישראל.
רמי יהושע החל את דרכו ב-1985 כמנהל שיווק של העיתון חדשות ונמנה עם מקימיו. ב-1986 עבר לעולם הפרסום ושימש כתקציבאי בפרסום "בינג ליניאל". ב-1991 הצטרף כשותף למשרד הפרסום "בילצקי, ערמוני, יהושע", ובמאי 1994 הקים את משרד הפרסום "יהושע ושות'.
בשנת 1997 רכשה חברת הפרסום האמריקאית TBWA (מקבוצת OMNICOM, קבוצת הפרסום הגדולה בעולם כיום) 25%[3] מהחברה, ושמה שונה ל"יהושע\TBWA". ב-2010 רכשה "יהושע\TBWA" את חברת הפרסום הדיגיטלי TBWA\DIGITAL, והטמיעה אותה כזרוע הדיגיטל של המשרד. ב-2013 רכשה 33% ממשרד הפרסום "לעומק התודעה" וב־2014 ייסדה את חברת הפרפורמנס OCEAN; יהושע משמש יו"ר בשתי חברות אלו. ב-2017 הקים את חברת TMI המתמחה במסחור חזותי. כמו כן, שותפה יהושע\TBWA ב-50% בחברת רכש המדיה ה-3 בגודלה בישראל, TMF.
פרסום יהושע TBWA ומנהלו רמי יהושע מובילים קמפיין בינלאומי להחזרת החטופים משרד הפרסום יהושע TBWA בהובלת רמי יהושע בקמפיין למען החזרת החטופים רמי יהושע וצוות
הבחירה של רמי יהושע: יניב פיינשניידר מונה למנכ"ל משרד הפרסום יהושע TBWA רמי יהושע הכריז על שורה של מינויים חדשים ביהושע TBWA. יניב פיינשניידר, בן 47,
הדוקו ריאליטי החדש שח רמי יהושע רמי יהושע, אורי גולדברג וליה לחמי, מבעלי סוכנות התוכן השיווקי "אינסייד", פיתחו פורמט דוקו ריאליטי בינלאומי על נוודים דיגיטליים.
חשיפה: רמי יהושע המשקיע הגדול בקרנות להב רמי יהושע, הפרסומאי ואיש העסקים, הרחיב את פעילותו ואת השקעותיו בקרן להב, המתמחה במימון לחברות מידל מרקט. קרן
כל הזכויות שמורות לצ'יק צ'ק קרדיט. אין לעשות כל שימוש בתוכני האתר ללא אישור. 2020.
האתר מנוהל על ידי ניהול מוניטין