משכנתא – משכנתאות – מחזור משכנתא

כתבות אחרונות

מימון לקניית דירה


משכנתא – משכנתאות – מחזור משכנתא

משכנתא – משכנתאות – מחזור משכנתא – כל הטיפים, המידע וההמלצות החשובות שיעזרו לכם להגיע לדירה וגם לחסוך הרבה מאד כסף.  בנק ישראל פרסם כי בחודש יוני 2016 נרשם שיא בהיקף המשכנתאות שהגיע לרף של 5.57 מיליארד שקלים לעומת 5.34 מיליארד שקלים שנלקחו במסגרת משכנתאות בחודש מאי 2016 ולעומת 5.63 מיליארד שקלים שנלקחו כמשכנתאות בחודש דצמבר 2015.

שימו לב – השירות שלנו ניתן רק אם אתם זקוקים להלוואה/משכנתא ואתם בעלי נכסים לשיעבוד!!!

הלוואות לבעלי נכסים החל מ-200,000 שקל כנגד שיעבוד

  • מתאים למסורבי בנק

  • חילוץ מכינוס נכסים

  • לחילוץ חובות והוצאה לפועל

משכנתא בקליק

לקבלת משכנתא מהירה/החזר משכנתא – הנכם מתבקשים ללחוץ על הבאנר בתחתית המאמר (לחצו לקבלת הצעת מחיר מיידית), השאירו פרטים ואל תשכחו לסמן את מטרת ההלוואה. המומחים שלנו למשכנתאות יקבלו את הפנייה ויחזרו אליכם מיידית! השירות חינם ללא תנאים מוקדמים וללא שום התחייבות מצדכם. 

אם אתם חושבים שבקרוב ריבית משכנתא תפחת או שצפויה הוזלה במחירי הדירות –  נראה כי מדובר בתסריט דמיוני כי מחירי הדירות בעלייה מתמדת וכך גם ריבית המשכנתאות ותנאי ההחזר הקשיחים.

משכנתא היא ההלוואה הגדולה ביותר שזוגות צעירים ו/או משפחות נוטלים במהלך חייהם ועל פי הנתונים של בנק ישראל עולה כי 2.91 מיליארד שקלים ניטלו על ידי הציבור הישראלי במסלול של משכנתא בריבית משתנה וסכום של 2.66 מיליארד שקלים נלקחו על ידי לווים במסלול של משכנתא בריבית קבועה.

טיפים למשכנתא

כיום, לפני שלוקחים משכנתא או פונים לבנק למשכנתאות חשוב לבדוק שוב ושוב את התנאים ואת האותיות הקטנות ולא לקבל את הצעות או המלצות פקידי המשכנתא כמובן מאליו. אנו בצ’יק צ’ק קרדיט הצלחנו לחסוך מאות אלפי שקלים ללווים שונים במסגרת המלצות שנתנו להם ומסלולים מיוחדים שהצענו להם ובראשם מוצר הדגל שלנו – מכרז משכנתאות שמונע מכם לבצע את הטעויות הגדולות ולשלם ביוקר.

מכרז משכנתא המוצר הפיננסי הטוב ביותר של צ’יק צ’ק קרדיט

מכרז משכנתא של צ’יק צ’ק קרדיט – הדרך היעילה והחכמה ביותר בהתנהלות מול בנקים וחברות חוץ בנקאיות בכל נטילה של הלוואה ובמיוחד כשמדובר בחתימת הסכם משכנא. אנו, בצ’יק צ’ק קרדיט, עורכים מרכזים למשכנתא בין כל חברות המימון מבלי לחשוף את הפרטים שלכם ובכך גורמים לבנקים ולחברות חוץ בנקאיות המתמחות במשכנתא להציע הטבות והצעות תחרותיות כדי לזכות בכם כלקוחות.

השירות של צ’יק צ’ק קרדיט ניתן ללא תשלום, בלי התחייבויות וללא תנאים מוקדמים. בואו אלינו, צרו קשר ופנו אלינו בכל שאלה או בקשה בעניין הלוואות או משכנתאות וקבלו טיפים צרכניים ומכרזים מיוחדים שיפחיתו משמעותית את העלויות, יוזילו את הריבית ויטיבו עם תנאי ההחזר. ההשתתפות במכרז היא ללא תנאים מוקדמים ובלי התחייבויות – כך שכל מה שנותר לכם הוא להיעזר בשירותים שלנו ולחסוך הרבה מאד כסף!

שכירות או קניית דירה עם משכנתא?

בישראל גדול מהאזרחים מעדיפים קניית דירה על פי תשלומי שכירות אבל לא לכל אחד או כל משפחה יש את ההון הראשוני לעמוד בתנאי המשכנתא או מספיק אומץ כדי לקבל החלטה כל כך חשובה בעלת השפעה למספר עשורים.

ככלל, במקרים רבים עדיך לרכוש דירה ולהקדיש את התשלומים החודשיים לטובת משכנתא מאשר לשלם דמי שכירות חודשיים אבל כפי שציינו קודם לכן לא כל אחד בנוי להתנהלות זו וללקיחת אחריות על הלוואה בסדר גודל שכזה.

המלצות למשכנתא

בכל אופן ההמלצה של המומחים של צ’יק צ’ק קרדיט היא לא לסמוך על חושים, לא לבנות על אינטואיציה ולא לקחת המלצות כמובן מאליו. אנו מפצירים בכם לפני קבלה של כל הלוואה או משכנתא לבדוק היטב את הקרקע ולקבל ייעוץ אובייקטיבי ממומחי משכנתאות שלא תלויים בבנק זה או אחר. זכרו כי פקידי הבנק הם לא חברים שלכם וגם לא בני משפחה ויש להם תפקיד אחד ומטרה ברורה – למכור לכם מוצר פיננסי בכמה שיותר רווח לבנק.

חשוב מאד לשאול את השאלות הנכונות, לברר בפרטים לערוך חישוב משכנתא, השוואת משכנא ובחינה של ריבית משכנתא ותנאי החזר משכנתא.

חשוב במיוחד לפזר סיכונים ולהקטין בעיות וחששות ולא ללכת לבנק ולקחת משכנתא כמו שאתם הולכים לסופרמרקט, לקניון או לקנות תכשיט כי בהחלט מדובר במוצר שונה עם השפעה לשנים רבות ועם הרבה מאד פרמטרים לא ברורים וסימני שאלה.

תכנון משכנתאות

בצ’יק צ’ק קרדיט מסייעים לכל פונה לקבל הצעות למשכנתא כדי לראות את התמונה הגדולה וזאת בלי שום אינטרסים מצידנו מאחר ואנו לא מעניקים הלוואות מכיסנו ולא שייכים לשום בנק או חברת מימון. הדבר היחיד החשוב לנו הוא לעזור למשפחות ותושבי ישראל

לקבלת ייעוץ משכנתא בחינם ולהשתתפות במכרז משכנתא – מלאו פרטים או התקשרו עכשיו ונשמח לעזור לכם באופן מיידי.

צ’יק צ’ק קרדיט עוזרת לכם לבצע מחזור משכנתא

אם כבר רכשתם דירה או נכס ואתם משלמים משכנתא אך ההחזר החודשי גבוה מידי, הריבית גבוהה מידי או לא נוח לכם עם תנאי ההחזר – תמיד כדאי לפנות אלינו ולקבל שירות חינמי של בדיקת מיחזור משכנתא.

עם פנייה ליועצי המשכנתאות שלנו תוכלו לצמצם באופן משמעותי את עלות המשכנתא, את משך התשלומים ואת ההחזרים החודשיים.

פנייה אלינו תעזור לכם לבדוק כמה כסף תוכלו לחסוך במיחזור משכנתא וגם תוכלו לשלוט טוב יותר על ההחזרים החודשיים.

מיחזור משכנתא טוב לעשות במקרים רבים בהם אתם מרגישים לא נוח עם התשלומים הקיימים, במידה וההוצאה מכבידה עליכם או במידה ואתם רוצים להקטין את העלות הכוללת, ,להקטין את ריבית המשכנתא, לשנות מסלולים למשכנתא בריבית קבועה או משכנתא בריבית משתנא ועוד.

פנו אלינו ונעזור לכם במחזור משכנתא. 



הלוואות ומשכנתאות בהליך מהיר

פגישת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות. גיוס על בסיס הצלחה בלבד, חיתום מהיר, אישור עקרוני תוך 72 שעות

משכנתא? כן למסורבים!

משכנתא למסורבי בנקים

טופס זה מיועד לכל מי שקיבל סירוב למשכנתא ובכל זאת חולם על דירה. מלאו פרטים לייעוץ ופרטים נוספים – אך ורק אם קיבלת סירוב למשכנתא!

הבנק סירב לתת לך משכנתא? לנו הוא לא יסרב!

מלאו פרטים ותקבלו משכנתא מאושרת תוך פחות משבוע.
החברה המובילה לליווי פושטי רגל לשעבר

מלא את הטופס עכשיו ונחזור אלייך במהרה עם פרטים נוספים!

הלוואות ומשכנתאות

שכירים ועצמאים יקרים, טופס זה מיועד לקבלת הלוואה מיידית, הלוואות לכל מטרה ולקבלת משכנתא

הלוואות ומשכנתאות בהליך מהיר

פגישת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות. גיוס על בסיס הצלחה בלבד, חיתום מהיר, אישור עקרוני תוך 72 שעות

Facebook
Twitter
LinkedIn

הלוואות כנגד שיעבוד נכס

הלוואות ומימון לכל מטרה לבעלי עסקים, יזמים ואחרים.

* חברת הפיננסים "קריאייטיב פייננס" מגייסת הלוואות חוץ בנקאיות תוך ימים ובסכומים שבין חצי ל-10 מיליון ₪. ההלוואות ניתנות כנגד שעבוד נכס נדל"ני בלבד.

* החברה פועלת באופן חוקי, תחת הרגולציה ממשלתית ובהתאם לכל התקנות והוראות החוק

מלאו פרטים למידע נוסף.

כתבות חשובות

הלוואות ומשכנתאות בהליך מהיר

פגישת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות. גיוס על בסיס הצלחה בלבד, חיתום מהיר, אישור עקרוני תוך 72 שעות

מלאו עכשיו פרטים לשירות הסרת מסמכים משפטיים מגוגל

ניהול מוניטין

התקשרו לרונן הלל - 052-2508109. ניתן גם למלא פרטים לייעוץ ולהזמנת השירות - ניהול מוניטין והסרת מסמכים משפטיים מגוגל

הלוואות ומשכנתאות בהליך מהיר

פגישת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות. גיוס על בסיס הצלחה בלבד, חיתום מהיר, אישור עקרוני תוך 72 שעות