משכנתא שנייה על הבית- לסגירת חובות והלוואות

כתבות אחרונות

זקוק להלוואה לסגירת מינוס. תחזיקו לי אצבעות


משכנתא שנייה על הבית- לסגירת חובות והלוואות/ מרטין בוקסדורף

צריכים לקחת משכנתא שנייה על הבית, כדי לסגור חובות או הלוואות? אז הנה המאמר בשבילכם. שמי מרטין בוקסדורף ואני יועץ מומחה להשגת משכנתאות שמיועדות לכיסוי חובות, והנה כמה דברים שצריכים לדעת על המשכנתאות האלו כדי להבין איך הדברים עובדים.

הלוואות גישור למשכנתא

איך עובדת משכנתא לכיסוי חובות:

חשוב מאוד להבין שמשכנתא על בית קיים ניתן לקחת או להגדיל עד 50 אחוז משווי הבית היום. כלומר אם הבית שלכם עולה היום שני מיליון שקלים- אז ניתן להגדיל את המשכנתא הקיימת עד אחד מיליון שקלים. אז נניח שהיום המשכנתא שלכם היא 600 אלף שקלים, אז ניתן להגדיל עוד 400 מאות אלף שקלים שהמטרה שלהם היא לסגור חובות, הלוואות וכל השאר.

חשוב להבין שזה משכנתא שנייה לסגירת חובות ולא תוספת למשכנתא הראשונה, כלומר מתחילים את כל התהליך מאפס. מתחילים להזמין שמאי, לעשות ביטוחי חיים ובית, רצים לטאבו לרשום משכנתא נוספת וכן כל הדברים שקשורים בלקיחת המשכנתא.

בעובר ושב לאחר קבלת הכסף אתם תראו שני החזרים קבועים, ההחזר הראשון יהיה עבור המשכנתא הראשונה, ושורת הורדה נוספת עבור המשכנתא השנייה שלוקחים. זה גם אומר ששני ההחזרים יהיו שונים, כלומר התוספת למשכנתא לא מתווספת לתוך ההחזר הקיים של המשכנתא, אלא נוצר החזר נוסף של המשכנתא השנייה.

ריביות במשכנתא לכיסוי חובות:

קריטי לדעת שמשכנתאות שהמטרה שלהן היא סגירת חובות והלוואות הן בריביות משמעותית יותר גבוהות מאשר משכנתא לצורך קניית דירה. כלומר, כאשר לוקחים משכנתא לקניית דירה – הריביות הן יותר נמוכות, בגלל שהמשכנתא הזו נכנסת תחת הרגולציה החוקית שמטילה מגבלות על גובה הריביות.

לעומת זאת, משכנתא שמטרתה לכסות חובות היא למעשה הלוואה שמגובה בשיעבוד נכס, כך שהבנקים הם אלו שקובעים את גובה הריבית וזה נתון לשיקול דעתם הבלעדי. במיוחד, צריך לשים לב לכך שיש הבדלים גדולים מאוד בגובה הריביות בין הבנקים, כאשר ההבדלים יכולים להיות גדולים מאוד. אבל מאוד.

לעשות מיחזור או לא לעשות מיחזור?

אחת הדילמות הגדולות נוצרת כאשר יש מצב שבו הבנק שבו יש את המשכנתא הראשונה- מציע ריבית לא טובה על המשכנתא השנייה, או למשל מצב שבו המשכנתא הראשונה נמצאת בבנק כל שהוא ואותו הבנק מסרב לתת את המשכנתא הנוספת.

במצב הזה נוצרת דרישה או להעביר את המשכנתא כולה לבנק אחר, או לחכות עד שהדברים ישתנו. השיקולים כאן רבים מאוד ואני ממליץ בחום גדול להיעזר ביועץ משכנתאות מומחה שיודע לטפל בדיוק בסוג כזה של הלוואות משכנתא.

קצת עלי:

שמי מרטין בוקסדורף, אני יועץ משכנתאות שממחה בביצוע משכנתאות לסגירת חובות והלוואות. כבר ביצעתי במהלך עבודתי מאות משכנתאות כאלו ואשמח להיות זה שיוביל את המהלך שלכם. אני אדע להשיג לכם את האישור ולהגיע לעיסקה שהיא הכי נכונה בשבילכם. אני האיש שלכם להשגת משכנתא לכיסוי חובות.

מרטין- 0508116397



הלוואות ומשכנתאות בהליך מהיר

פגישת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות. גיוס על בסיס הצלחה בלבד, חיתום מהיר, אישור עקרוני תוך 72 שעות

משכנתא? כן למסורבים!

משכנתא למסורבי בנקים

טופס זה מיועד לכל מי שקיבל סירוב למשכנתא ובכל זאת חולם על דירה. מלאו פרטים לייעוץ ופרטים נוספים – אך ורק אם קיבלת סירוב למשכנתא!

הבנק סירב לתת לך משכנתא? לנו הוא לא יסרב!

מלאו פרטים ותקבלו משכנתא מאושרת תוך פחות משבוע.
החברה המובילה לליווי פושטי רגל לשעבר

מלא את הטופס עכשיו ונחזור אלייך במהרה עם פרטים נוספים!

הלוואות ומשכנתאות

שכירים ועצמאים יקרים, טופס זה מיועד לקבלת הלוואה מיידית, הלוואות לכל מטרה ולקבלת משכנתא

הלוואות ומשכנתאות בהליך מהיר

פגישת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות. גיוס על בסיס הצלחה בלבד, חיתום מהיר, אישור עקרוני תוך 72 שעות

Facebook
Twitter
LinkedIn

הלוואות כנגד שיעבוד נכס

הלוואות ומימון לכל מטרה לבעלי עסקים, יזמים ואחרים.

* חברת הפיננסים "קריאייטיב פייננס" מגייסת הלוואות חוץ בנקאיות תוך ימים ובסכומים שבין חצי ל-10 מיליון ₪. ההלוואות ניתנות כנגד שעבוד נכס נדל"ני בלבד.

* החברה פועלת באופן חוקי, תחת הרגולציה ממשלתית ובהתאם לכל התקנות והוראות החוק

מלאו פרטים למידע נוסף.

כתבות חשובות

הלוואות ומשכנתאות בהליך מהיר

פגישת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות. גיוס על בסיס הצלחה בלבד, חיתום מהיר, אישור עקרוני תוך 72 שעות

מלאו עכשיו פרטים לשירות הסרת מסמכים משפטיים מגוגל

ניהול מוניטין

התקשרו לרונן הלל - 052-2508109. ניתן גם למלא פרטים לייעוץ ולהזמנת השירות - ניהול מוניטין והסרת מסמכים משפטיים מגוגל

הלוואות ומשכנתאות בהליך מהיר

פגישת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות. גיוס על בסיס הצלחה בלבד, חיתום מהיר, אישור עקרוני תוך 72 שעות