הסודות של המיליונרים והמיליארדרים

כתבות אחרונות

הסודות של המיליונרים והמיליארדרים


כך תתקבלו למועדון המיליונרים הסודי

בין השנים 1999 ל-2007 שודרה בישראל התוכנית מי רוצה להיות מיליונר – שהיתה שעשועון טלוויזיה מצליח ששודר בשפות שונות ברחבי העולם. בכתבה זו אנחנו כבר לא מדברים על מיליונרים אלא מדברים על מיליארדרים ומבינים כי מידי שנה הפערים הפיננסים בין העשירים הגדולים ביותר בארץ לאנשים עניים או אפילו בעלי הכנסה ממוצעת רק הולכים וצומחים.

הסודות של המיליונרים נחשפים

את המידע על הסוד להתעשרות חשפנו כאן במאמר קודם –  סודות העושר – וכתבה זו נתייחס לעשירים הגדולים ביותר בישראל, אלה שרק הולכים ומתעשרים עוד יותר.

אם לפי כעשור רשימת העשירים של ישראל היתה מורכבת מנבחרת מצומצמת ביותר של כ-500 חברים הרי שבעשר עשר השנים האחרונות ואפילו ב-20 השנים האחרונות, היום חלק מהמיליונרים הפכו למיליארדרים או מולטי מיליונרים או מיליארדרים בפוטנציה בעוד שרוב הציבור בישראל יכולים להתגאות בעובדה שצפו בסרט “מיליונר בצרות”.

שאלת השאלות היא איך אנו, הקוראים והגולשים הממוצעים יכולים ללמוד איך להתעשר ולנסות ללמוד איך זה שהעשרים מצליחים להתעשר עוד יותר בעוד שאחרים לא מצליחים לסגור את המינוס בבנק.

אם אתה רוצה להתעשר זה לא יקרה לך מעבודה כשכיר, בשום אופן ובשום צורה – עדיף שתחשוב כיזם ותלמד איך להקים עסק פרטי.

 

תשובה אחת מיני רבות לסודות ההצלחה של המיליונרים והמיליארדים נעוצה בעובדה שהעושר שלהם כבר לא מגיע בדרך של עבודה קשה אלא הודות לשיקולים פיננסיים, החלטות נכונות ומתמטיקה פשוטה. תשובה חדה וברורה יותר היא – המיליונרים והעשירים של היום – ידעו לקרוא את המפה וביצעו את הצעדים הנכונים!

חוקי הכסף מדברים על קבלת החלטות נכונות וגם אם יש לכם 100,000 שקל נזילים או מיליון שקל או מיליון דולר או יותר – השאלה היכן הכי כדאי להשקיע. האם בריבית בנקאית נמוכה ובטוחה ובחיסכון לאורך שנים? האם להשקיע בנדל”ן, בזהב, ביהלומים, בנפט, בגז, בלירה הטורקית, בבורסה, בסטארט אפים או בכל אפיק השקעה אחר.

שאלת השאלות היא היכן תקבלו את הריבית דריבית. היכן האקסטרא יהיה הכי משמעותי וריווחי. וכיצד תיק הנכסים שלכם יכפיל, ישלש ויצמח במאות אחוזים…. כמובן אם אתם מוכנים לתסריט הרפתקני שכזה.

משכנתא למסורבים ומעוקלים

אז כפי שאתם מבינים יש עשרות רבות של עשירים ומיליונרים שקיבלו החלטות נכונות מבחינתם וביצעו אקזיטים מטורפים. היו גם כאלה שהפסידו הכל או כמעט הכל ואפילו הלכו לכלא. שאלת השאלות היא מה הכי נכון עבורכם?

כאמור, כדי להיות עשיר, מיליונר או מיליארדר, הצעד הראשון הוא להיות עצמאי או ללמוד כיצד לנהל עסק כי מעטים הם השכירים העשירים באמת, בעלי הכנסות של מיליונרים או מיליארדים.

אם אתם חושבים לצאת לעצמאות כלכלית – חובה לקבל החלטות נכונות. החלטה נכונה שכזו יכולה להיות הצטרפות לקורס סטארט אפ שילמד אתכם איך להקים עסק מאפס ללא הלוואות.

הקורס האינטרנטי הזה יעזור לכם לרכוש את כל הכלים הנכונים שיעזרו לכם לקבל החלטות נכונות בחיים. זה הזמן ללחוץ כאן על הרשמה לקורס סטארט אפ ולנסות להגשים את החלומות.



הלוואות ומשכנתאות בהליך מהיר

פגישת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות. גיוס על בסיס הצלחה בלבד, חיתום מהיר, אישור עקרוני תוך 72 שעות

משכנתא? כן למסורבים!

משכנתא למסורבי בנקים

טופס זה מיועד לכל מי שקיבל סירוב למשכנתא ובכל זאת חולם על דירה. מלאו פרטים לייעוץ ופרטים נוספים – אך ורק אם קיבלת סירוב למשכנתא!

הבנק סירב לתת לך משכנתא? לנו הוא לא יסרב!

מלאו פרטים ותקבלו משכנתא מאושרת תוך פחות משבוע.
החברה המובילה לליווי פושטי רגל לשעבר

מלא את הטופס עכשיו ונחזור אלייך במהרה עם פרטים נוספים!

הלוואות ומשכנתאות

שכירים ועצמאים יקרים, טופס זה מיועד לקבלת הלוואה מיידית, הלוואות לכל מטרה ולקבלת משכנתא

הלוואות ומשכנתאות בהליך מהיר

פגישת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות. גיוס על בסיס הצלחה בלבד, חיתום מהיר, אישור עקרוני תוך 72 שעות

Facebook
Twitter
LinkedIn

הלוואות כנגד שיעבוד נכס

הלוואות ומימון לכל מטרה לבעלי עסקים, יזמים ואחרים.

* חברת הפיננסים "קריאייטיב פייננס" מגייסת הלוואות חוץ בנקאיות תוך ימים ובסכומים שבין חצי ל-10 מיליון ₪. ההלוואות ניתנות כנגד שעבוד נכס נדל"ני בלבד.

* החברה פועלת באופן חוקי, תחת הרגולציה ממשלתית ובהתאם לכל התקנות והוראות החוק

מלאו פרטים למידע נוסף.

כתבות חשובות

הלוואות ומשכנתאות בהליך מהיר

פגישת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות. גיוס על בסיס הצלחה בלבד, חיתום מהיר, אישור עקרוני תוך 72 שעות

מלאו עכשיו פרטים לשירות הסרת מסמכים משפטיים מגוגל

ניהול מוניטין

התקשרו לרונן הלל - 052-2508109. ניתן גם למלא פרטים לייעוץ ולהזמנת השירות - ניהול מוניטין והסרת מסמכים משפטיים מגוגל

הלוואות ומשכנתאות בהליך מהיר

פגישת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות. גיוס על בסיס הצלחה בלבד, חיתום מהיר, אישור עקרוני תוך 72 שעות