איך להקים עסק מאפס ללא הוצאות

כתבות אחרונות

אלי שביט קורס הרמת עסק מאפס


המתנות של אלי שביט לחיים טובים יותר ולפתיחת עסק

ראיון עם אלי שביט, מייסד קורס סטארט אפ, להקמת עסק מאפס

מלאו את הטופס המתאים או ליחצו על הבאנר וגם אתם תלמדו איך להקים עסק מאפס ללא הוצאות, בלי הלוואות ובלי שתצטרכו להיות עבדים של הבוסים שלכם!

נתי בר מראיינת את אלי שביט

בדקות הקרובות אני הולכת לראיין את אלי שביט לשיחה אישית בביתו. אלי הוא יזם, מנטור וממציא השיטה המהפכנית איך להקים עסק מאפס ללא הלוואות, ללא רעיון גאוני וללא משקיע עשיר שיממן אותך, וראות כיצד והאדם הדבר  יתכן.

למעלה מ-5,000 אנשים כבר הקימו עסקים מצליחים באמצעות השיטה המהפכנית הזו. אני הולכת להראות לכם כיצד להתחיל לבנות את העסק שלכם.

נתי: אלי, הדעה המקובלת היום היא שכדי להקים עסק מצליח צריך להשקיע כסף וכשאי לי כסף אני הולכת לבנק לקחת הלוואה. מה אתה אומר על זה?

אלי שביט: “הלוואה תעזור לבנאדם שיודע מה לעשות עם הכסף. אם בנאדם לא יודע מה לעשות עם הכסף, זאת אומרת, הוא יזם מתחיל, אין לו מה לקחת הלוואה. אסור! זה מסוכן!

למה? איך יזם מתחיל חושב? הוא חושב בוא ניקח משרד, בוא ניקח עובדים, בוא נשקיע כסף בפרסום, נשקיע כסף בייצור וכו’. ז”א – רק הוצאות, הוצאות, הוצאות, הוצאות, הוצאות…הוא אפילו לא חשב בינתיים על הכנסות. ז”א יש כאן בעיה מאד רצינית. בנאדם לוקח כסף ומבזבז אותו בלי שהוא יודע מה יקרה הלאה. בנאדם חכם = יזם מנוסה. הוא קודם בונה תוכנית איל הוא מרוויח את הכסף, מאיפה בא הכסף, בודק את השוק, יודע בדיוק שהכסף כן בא, ואז הכסף יכול למנף לו את העסק”.

פתיחת עסק מכלום

“אני תמיד מביאת את הדוגמה הזאת של לתת כסף ליזם מתחיל זה כמו לתת אופנוע ספורטיבי לילד שעדיין לא למד לנסוע על אופניים. הוא יתרסק! הילד הזה יתרסק וירסק  את עצמו. גם את מצבו הכספי וגם את מצבו הפיזי.  אני לא מציע ליזם מתחיל לקחת הלוואות. לא בריא לגוף ולא בריא לנפש”.

נתי: נגיד שאני לא לוקחת הלוואה, אני עדיין צריכה  כסף. האם לפנות למשקיע?

אלי שביט: “משקיע זה קצת יותר גרוע וקצת יותר קשה מבנק. למה? מה זה משקיע? משקיע זה בנאדם ששם כסף בעסק שלך, אבל, יש כאן אבל אחד גדול, בסופו של דבר הוא לוקח פי 10 ממה שהוא השקיע, אחרת בשביל מה משקיע יבוא?  ומה לגבי בנק? בבנק שלימה על הלוואה כזו ריבית וזהו סיימת. משקיע זה חתונה קתולית”

עבדים של הבוסים

נתי: אז החלטתי לא לקחת הלוואה מהבנק ואני גם לא פונה למשקיע. אבל השאלה איך אני בכל זאת מתחילה? איך אני מתחילה להקים עסק?

 אלי שביט: “את חייבת להתחיל מאפס. בלי לקחת הלוואה מהבנק כדי לא לסכן את העתיד הכלכלי שלך, בלי לפנות למשקיע כדי לא לעשות איתם חתונות קתוליות. כמובן גם לא לקחת כסף מהמשפחה כי אגב, זה עוד יותר גרוע מהבנק וממשקיע. כי אם את ההלוואה של הבנק את כן יכולה להחזיר, מהמשקיע עוד איכשהו אפשר להיפטר ממנו. העזרה של המשחה – זה תקוע לך כל החיים בוורידים ובמצפון וחבל על הזמן. ולכן, את חייבת להתחיל מאפס!”

נתי: מה זאת אומרת? איך מקימים עסק מאפס? איך יש דבר כזה להקים עסק מאפס? לא הבנתי.

אלי שביט: “אסביר. הגישה המקובל כרגע בעולם המודרני שלנו לגבי הקמת עסקים זו גישה של בוא נתמקד במה  שאין לי. מה זאת אומרת? אין לי רעיון, אין לי כסף, אין קשרים, אין לי עוד מי יודע מה, אין לי 900 דברים… ובגלל שאין לי את כל הדברים האלה אני לא יכול לעשות כלום = זו הגישה המקובלת”.

“ולכן בנאדם מתחיל לחפש רעיונות, בנאדם מתחיל לחפש כספים והזמן נמשך ונמרח והזמן עובר החיים עוברים”.

“הגישה שלנו שונה לגמרי. אני אומר בוא נתמקד במה שיש לך. יש  לך קצת זמן פנוי אחרי העבודה, יש לך איזה שהוא ידע, יש לך איזשהו ניסיון, יש לך קשרים בספר טלפונים שלך – ז”א יש לך כל מיני דברים קטנים שיש לך אותם. לכל בנאדם יש את זה אבל הוא לא יודע איך להשתמש בזה. כמו שבן-גוריון פעם אמר “זה מה שיש ועם זה ננצח”. ז”א אנחנו לוקחים את מה שיש והולכים עם זה לקרב”.

“קורס סטארט אפ שלנו זה בעצם הקונסטרוקטור, השרטט של איך מתחילים הדברים. שכבר יש לך את זה מתחילים להקים עסק, להקים משהו, להתחיל להרוויח. להתחיל להרוויח אולי לא מיליונים אבל להתחיל להרוויח כסף קטן. להקים עסק ועל בסיס הרווחים המתקבלים כבר מתוך העסק החדש הזה אתם כבר כן יכולים להשקיע כדי לפתח את העסק העתידי. אבל כדי להקים את העסק – חייבים מאפס כדי לא לסכן את עצמך ולא לסכן את העתיד הכלכלי שלך”.

נתי: איך זה עובד תכלס. אתה יכול לתת לי דוגמאות שאני אבין את זה יותר טוב?

אלי שביט: “ניקח כדוגמה “כוס” – יש יצרן של כוסות שהוא מייצר בחודש לדוגמה 10,000 כוסות. הוא לא מצליח למכור  את כל ה-10,000 יחידות ומצליח למכור, למשל, רק 7,000. כאלה מקרים קורים המון בחיי היום יום כי רוב המפעלים בקושי מנצלים 30% מכוח הייצור שלהם. יש להם המון סחורה שהם לא יודעים איך למכור אותה. ז”א הסחורה הזו כן קיימת, היצרן קיים, המפעל קיים, יש כוח עבודה שמייצר את הדבר הזה – ומה שהם לא מסוגלים להביא עד הסוף זה המכירות. יש מלאי מספיק אבל לא יודעים למכור!”.

לעשות מהלימון לימונדה - הקמת עסק בלי הוצאות

“קראתי בספר אחד משפט חכם אחד: מי שממציא מקבל דולר, מי שמייצר מקבל 10 דולר ומי שמוכר מקבל 100 דולר. מה זה אומר? רוב הכסף נמצא לא בהמצאות ולא בייצור אלא במכירות. ב- Marketing   עצמו”.

מה שאני מציע לסטודנטים שלי ולאנשים שרוצים להקים עסק, אני אומר להם: חבר’ה תתמקדו! זה הדבר הראשון בשיווק ומכירות. זה הדבר הכי חשוב שיכול להיות. זה הדבר שאפשר להתחיל איתו בלי להשקיע בייצור, בכוח עבודה וכו’, אבל מה שכן אפשר להתחיל לשווק את הדבר הזה. עכשיו שימי לב מה קורה, את למדת לשווק אולי מוצר של מישהו אחר, לא את המוצר שלך אבל למדת לשווק, למדת למכור. את הידע הזה של שיווק ומכירות תוכלי ליישם גם בעסק אחר”.

“תסכימי איתי שאם בנאדם יודע למכור כוסות – מחר הוא יידע למכור עטים ומחרתיים ידע למכור בקלי קלות טלפון, משקפיים וכו’. כי ברגע שאת מבינה פסיכולוגיה של מכירות הרבה יותר קל לך למכור כל דבר  אחר. לקחת מוצר שהוא כבר קיים, לדוגמה לקחת בית מלאכה, לקחת את אותו רואה חשבון, מעסה – זה לא משנה כי כבר קיים אצלו הכל. הוא רק לא יודע לשווק את עצמו.

אני שואל אותך שאלה פשוטה –כמה אנשים את מכירה שהם בעלי מקצוע ויושבים ומחכים ללקוחות? המון אנשים! הם למדו מקצוע והם יושבים וחושבים wow   עכשיו הלקוחות יבואו ויתחילו אבל זה לא קורה. בנאדם יושב ויושב ויושב אבל הכסף הוא לא במקצוע. הכסף נמצא מחוץ למקצוע ולייצור.  יש את “קופסת הייצור” שהבנאדם ממוקד בייצור ובאיך לבנות, איל לעצב, איך לייצר אבל הכסף לא נמצא פה בכלל…. הכסף נמצא  מחוץ מחוץ לקופסה הזאת.

ומה שאני אומר ואדגיש את הנקודה הזו שוב. צריך להתמקד דווקא בחוץ, מחוץ לייצור. לכן גיוון שאין לך ייצור את מתמקדת לגמרי בשיווק ומכירות ולא מבזבזת זמן על ייצור. אם את רוצה לייצור משהו מיוחד, משהו ספציפי, קודם תנסי לעבוד על זה עם אותו בעל מפעל, אחר כך את באה לאותו בעל מפעל ואומרת לו תוסיף לי בבקשה 1,2,3, תעשה לי פה קישוט כזה וכזה… ואני יודעת איך למכור את זה פי 2″.

“את חושבת שהוא לא יעשה את זה? הוא יעשה את זה בשמחה רבה כי גם ככה המפעל שלו עובד ועומד רוב הזמן. את מקבלת את כל המפעל שלו אינסטנט. את הכל. את מקבלת ומתמקדת בדבר העיקרי”.

“כמובן שיש לך עכשיו שאלה, אני מניח, כי לרוב הסטודנטים שלי יש את השאלה הזו. וואו אני לי לא אוהב למכור, אני לא אוהב לשווק, אני לא אוהב לעסוק בכל הקשור למכירות וכו’…”

“התשובה שלי היא כזו: בעסק, בכל סוג של עסק אם אין מכירות – אין עסק. חייבים להבין ולהפנים את זה. זו אגב הסיבה לה כל אותם בעלי מקצוע ומפעלים יושבים ובוכים בגלל שאין עבודה. כי הם התמקדו לא בדבר הנכון, הם חשבו פה אני אייצר איזה משהו ו-וואו  אהפוך למיליונר. אבל זה לא קורה ולא יקרה! כי הוא לא אוהב למכור ולא אוהב לשווק. הוא התמקד רק בנישה הקטנה הזו של הייצור ושכח לגמרי את המכירות.

קורס ליציאה לעצמאות כלכלית

נתי: אני מתחילה לקבל את המושג המרכזי. אשמח לקבל ממך עוד דוגמה שהיא לא קשורה למכירות.

אלי שביט: “בצורה כזו או אחרת כל קשור למכירות. אין מכירות –  אין עסק. ועוד משהו שכתוב בקורס. לאנשים ביישניים אין ילדים. ז”א בסופו של דבר צריך לצאת ילד מכל הסיפור הזה. אבל אם את ביישנית אין ילדים. אין סיכוי לקבל ילד בלי מכירות”.

.

כמובן יש פה שאלות כמו איל למכור, איך לשווק וכו’ ה עניין שמוסבר בתוך הקורס. איל לקחת מוצר שהוא לא שלך ולהפוך אותו למכירתי. איך להתחיל לשווק דבר בלי כסף שמושקע בפרסום. כל זה חלק מהקורס”.

נתי: אני אמשיך ואשאל עוד משהו. אני מתחילה להבין את העיקרון אבל, אמיתי, אי חושבת כל הזמן בתוכי, אם אין לי רעיון איך אני מתחילה לבנות עסק?

אלי שביט: “יופי, שאלה מצוינת, מעולה. זו שאלה שקיימת אצל הרבה מאד אנשים. אתן לך מטאפורה כדי שתביני שגם רעיון כרגע זה לא קריטי. למה? יש לך רישיון נהיגה?”

נתי: כן

אלי שביט: “יופי. כשלמדת כדי לקבל רישיון הנהיגה, באיזה אוטו נהגת?”.

נתי: באוטו של מורה הנהיגה.

אלי שביט: “מה השם של האוטו הזה, אולי את זוכרת?”.

נתי: אולי מאזדה..

אלי שביט: “אהבת את האוטו הזה? התחברת אליו רגשית?”.

נתי: לא.

אלי שביט: “לגמרי לא. עכשיו שימי לב. הרעיון הראשון זה כמו האוטו הראשון שלמדת בו לנהוג. לגמרי לא משנה במה את נוהגת. את לומדת  בינתיים, מתנסה, מה זה משנה  איזה רעיון, אפילו הרעי ן הכי בנאלי, הכי פשוט שיכול להיות. את בינתיים רק לומדת, את לומדת להקים עסק, את לומדת להפוך משהו בלי רווח למשהו עם רווח, ואחרי שכבר יש לך ניסיון, אחרי שכבר יש לך את כל הכלים האלה ביד של שיווק, של איך לעבוד עם לקוחות, של איך לפרסם בצורה נכונה, של איזה מוצר לבחור…אז את יכולה לבחור לעצמך רעיון גאוני או רעיון אחר או רעיון עם בידול שלא קיים בשוק וכו'”.

נתי: אז אני אשאל אותך עוד אלה שחשוב לי לדעת כי י תפיסה כזו שמדברת על היותו של האדם  יזם, ואני שואלת, אמיתית, אם אני פשוט לא נולדתי להיות יזמית…זה פשוט לא חלק ממני. מה אתה אומר על משפט שכזה? ואני מרגישה שאנשים רבים חושבים כך.

אלי שביט: “כן, ברור. שמעתי את המשפט הזה לפחות 100,000 פעמים אם לא יותר. נתחיל בזה  – אם לבנאדם לא נוח לצאת מהמקום הנוח שלו הוא לא יוכל לצאת משם. הוא ממציא כל מיני תירוצי, בין היתר – לא כולם נולדו להיות יזמים וגם אני לא נולדתי להיות יזם וכו’… צריך אופי יזמי….אני אפילו צוחק על זה…צריך גן יזמות מיוחד… ז”א שיש כאלה שנולדים עם גן יזמות ויש כאלה בלי גן….”.

“תכל’ס, אם נגיד את זה בצורה רצינית, אתן לך שוב מטאפורה על אותם רכבים. יש בנאדם שלמד לנהוג ברכב אבל נוסע מהבית לעבודה וזה מה שהוא רוצה מהרכב. לא מעבר לזה. יש בחור אחר שעושה ניסים ונפלאות על הכביש, יכול לעבוד על המצלמות בלי שהמצלמה מבינה  מהקרה, בקיצור נוהג בצורה יותר מתקדמת. ויש עוד אופציה שזה שומאכר – בחור שלוקח פרסים עולמיים ומנצח את כל הנהגים”.

שימי לב, ששלושתם נמצאים ברמות שונות לגמרי. אחד בקושי נוסע מהבית לעבודה, השני עושה טריקים על הכביש והשלישי הוא שומאכר. שלושתם קיבלו רישיון נהיגה, אף אחד מהם לא אומר נולדתי להיות נהג”

רוצים להרוויח יותר

עסק זה כמו להיות נהג. כל אחד, אני מדגיש את זה,  כל אחד מסוגל להקים עסק. ברור שהעסקים יהיו שונים לגמרי בתפיסה שלהם. אחד יגיע לעסק  ויתקיים קצת יותר טוב מהמשכורת של שכיר, השני יקים עסק מפותח והשלישי יהיה מיליונר עם רשת של סניפים ורשת של מותג וכו’. כן, שלושתם עסקים שונים לגמרי ברמות שונות לגמרי אבל אף אחד לא אומר – אני לא נולדתי להיות יזם. כל ילד נולד להיות יזם”

נתי: אעשה סיכום של הדקות האחרונות

* הבנתי למעשה שאני לא באמת חייבת כסף כדי לפתוח עסק, אז בטח שלאכדי לפנות לבנק ובטח שלא לצרף אליי משקיע שידרוש ממני הסברים.

* למעשה אני גם לא חייבת רעיון אלא ניסיון, וניסיון אני רוכשת לאו דווקא במגרש הפרטי שלי אלא אצל אחרים, בתשתיות קיימות ומול בסיס קיים ותוך כדי הניסיון והלמידה הרעיון שלי יגיע וזה יהיה הרעיון המדויק והמתאים לי, אבל אני כבר קיבלתי את הכלים להתחיל לצעוד.

* והבנתי בנוסף, שאין באמת דבר כזה “גן יזמות”. הבנתי שכל אחד יכול להיות יזם וכל אחד יש לו את הכישורים להתחיל לצעוד בדרך, רק צריך תובנות והסתכלות שונה כדי להתחיל לצעוד ולהקים עסק כמו שאלי אומר – מאפס.

קורס סטארט אפ – פתיחת עסק מאפס – איך זה עובד

נתי: ספר לי תכלס איך עובד הקורס?

אלי שביט: “נתחיל מזה שזה קורס און ליין. אין צורך להגיע לשום מפגשים”.

נתי: כבר טוב.

אלי שביט: “הכל באינטרנט. הקורס בנוי משלושה שלבים. שלב ראשון את מקבלת מיד עם הרישום שלך לקורס, שלב שני אחרי שבועיים ושלב שלישי אחרי חודש וחצי. לגבי השלבים עצמם: שלב ראשון אנחנו מתמקדים בכך שצריך “להחליף את הראש” של בנאדם.

מה זה אומר להחליף ראש של בנאדם? כל ההבדל בעצם בין יזם לשכיר זה רק ראש. למה? איך מוכיחים את זה בצורה הכי קלה? ניקל בנאדם שאיבד את העבודה שלו, פוטר והולך ברחוב עצוב. ניקח עוד בנאדם – יזם שאיבד את העסק שלו  וגם הוא הולך רחוב עצוב. שניהם, יכול להיות, שנפגשים באותו רחוב. כל אחד במחשבות שלו. על מה חושב איש שכיר?

נתי: איך מוצאים עבודה חדשה.

אלי שביט: יפה. כיוון המחשבה שלו הוא בדיוק זה. ועל מה חושב יזם שאיבד את העסק שלו?

נתי: איך להקים עסק מחדש.

אלי שביט: יפה. כל הכבוד! שניהם נמצאים באותו לבל. לאף אחד מהם אין כלום. אין עבודה ואין כסף אבל האחד אחרי חודש או אחרי זמן מה מוצא עבודה, והשני, אחרי חודש וזמן מסוים מקים עסק. ההבדל ביניהם זה רק  במחשבות שהם. זה הכל.  אנשים שונים רק בראש ולכן כדי שאת בקלות תוכלי להקים עסק ושהדודה שלנו תוכל בקלות להקים עסק – קודם כל צריך שיהיו שינוים בתודעה, שינוי בראש, שינוי בהשקפת העולם. זה השלב הראשון והוא מאד קצר. רק שבועיים. מקבלים תוכן, קוראים אותו, מיישמים, מבצעים מספר משימות ואז מקבלים שלב מספר 2. מה זה שלב מספר 2?

השגת הסדר חוב עם הבנק.

השלב השני הכי מעניין. זה בעצם תכלס = איך מקימים עסק מאפס. עם מה מתחילים,  למי פונים, מה אומרים, הכל מ-א’ ועד  ת’. כולל דוגמאות מפורטות עד כדי נקודות הכי הכי קטנות. איך עושים את זה בפועל, איך מוצאים רעיון. הכל, הכלה כל!

אחרי חודש של 2 מסתיים ואז מקבלים את השלב השלישי של הקורס, שזה בעצם התמקדות במכירות ושיווק. ז”א, את כבר מצאת איזה מיזם או מספר מיזמים שבא לך לבצע, את כבר הבנת איך לבנות את זה מאפס בשלב 2  ועכשיו הגיע הזמן להרוויח.

שלב 3 הוא השלב הכי טעים – כסף שכולם צריכים אותו. זה המוקד של שלב  3. בשלב 3 בנאדם מתחיל להרוויח כסף”.

נתי: “כמה זמן לוקח כל התהליך הזה?

אלי שביט: כל התהליך הזה מהרישום לקורס ועד שלב שלישי נמשך חודש וחצי. אבל אם מסיבה כל שהיא את לא ממהרת, אם את טסה לחו”ל, אם את עובדת בקצב שלך – את יכולה לעבוד בקצב שלך. אין לחץ. אף אחד לא לוחץ עלייך דחוף תעשי את המשימות. את עובדת בקצב שנוח לך. יש אנשים שתוך חודש וחצי הם בעלי עסקים ויש אנשים שלאט לאט לוקח להם שנה לבנות את העסק”.

נתי: והם עושים את זה במסגרת העבודה הקיימת?

אלי שביט: “בהחלט. זה מאד חשוב. טוב שציינת את הנקודה החשובה הזו. אין צורך לעזוב את מקום העבודה. תמשיכי להיות בעבודה השכירה ובמקביל להקים עסק בקצב ובסטייל שלך. איזי, איזי”.

נתי: זה נשמע על פניו הליך לא מורכב מידי אבל האם זה מתאים לכל אחד? כל אחד יכול לעשות את הקורס הזה?

אלי שביט: למי מתאים הקורס  אם הבנתי נכון את השאלה? הקורס מתאים לכל אדם שבעצם לא מרוצה מהתהליך הזה של להתעורר בשעה שבע בבוקר, לרוץ לעבודה ולראות את המשפחה שלו רק בימי שישי ושבת. זה מתאים לאלה שרוצים לצאת ממעגל העבדות הזה”.

“הקורס מתאים לכל אלה שלא רואים את המשפחה כי החיים שלהם בתוך העבודה השכירה. הקורס מתאים לכל אלה שממציאים דברים טובים, עובדים כמו חמורים ובסוף הפירות נקטפים על ידי המעסיקים. בנאדם משקיע מעצמו, מהחיים שלו ומהזמן שלו אבל בסוף הפירות לא מגיעים אליו.  זה מתאים לכל אלה שממציאים רעיונות טובים אבל גם הרעיונות האלה הולכים לאנשים אחרים. כמה שאת רוצה קיימים מקרים כאלה בחיים. לדוגמה, אני עבדתי, אני המצאתי, אני לא ישנתי לילות אבל בסוף מישהו אחר בפועל ביצע. עוד יותר גרוע שהמישהו אחר נמצא מולך, אתה רואה אותו ואתה מבין שהוא לא הרבה יותר מכם ממך”.

נתי: תן לי דוגמאות למי מתאים הקורס לפתיחת עסק מאפס?

אלי שביט: “עובד שכיר שנמאס לו לעבוד בנאדם שהתפטר מהעבודה או פיטרו אותו ולא מוצא את עצמו ולא רוצה להיות שכיר. עקרת בית שיוצאת לעבודה כדי לממן א ת המשכורת של המטפלת לילד כי בסופו של דבר זה מה שקורה. עקרת בית יוצאת, מקבלת משכורת של 3,000 שקל בשבילה כדי לשלם את ה-3,000 שקל האלה למטפלת… אז בשביל מה לצאת מהבית? זה לא הגיוני”.

נתי: מה עוד?

אלי שביט: “אלה סוגי האנשים פחות או יותר. אנשים שהם לא מרוצים מהחיים הנוכחיים שלהם ורוצים להתקדם הלאה. שמרגישים שבוער בהם משהו, שרוצים את השינוי הזה בחיים ולא יודעים איך לעשות אותו.

אנשים שנמצאים בבור, אנשים שנמצאים בחובות. אין להם איזה סבתא שהשאירה להם כמה מיליונים או דולרים. לאנשים האלה בדיוק הקורס שלנו מתאים”.

התובנות לפתיחת עסק באמצעות קורס סטארט אפ

נתי: אני בעצם הבנתי שקורס סטארט אפ הוא קורס של חודש וחצי,  בקצב שלי ובזמן שלי. אני מקבלת כלים און ליין באינטרנט, בלי להגיע לשום מקום, איך להתחיל לצעוד אבל קודם איך לשנות את התפיסה ואת המחשבה, כמו שאלי שביט אומר – לשנות את הראש, ואחר כך על ידי צעדים מאד פשוטים,  מאד ברורים ,איך להתחיל לבנות עסק במינימום סיכון . אני לא חייבת ללכת ממקום העבודה שלי. אני יכולה להחליט אם אני עושה את זה במקביל ובעצם כל אחד יכול לעשות את זה. יש פה כלים מאד מובנים שנותנים לך את האפשרות להתחיל עסק מאפס.

נתי: תודו שמעניין אתכם לשמוע ולהכיר קצת את אלי. מיהו היזם שהמציא את השיטה? אז בואו איתי ונכיר קצת את הסיפור האישי מאחורי הבנאדם.

נתי: האמת שמה שרציתי לשמוע עכשיו זה קצת עלייך. על הסיפור חיים שלך, על איך הגעת לאן שהגעת היום. תוכל לשתף אותי?

אלי שביט: ייקח לי לפחות יומיים כדי לספר לך את סיפור החיים שלי אבל אנסה לתמצת את זה מאד קצר. אספר לך על 3 מתנות שקיבלתי בורא עולם”.

מתנה ראשונה שקיבלתי מלמעלה זה כאשר אינטל לא קיבלו אותי לעבודה. ממש היתה מתנה שעד היום אני מודה לעל על זה”.

נתי: למה?

אלי שביט: כי אם היו מקבלים אותי לעבודה באינטל הייתי עד היום יושב באיזה משרד חנוק ומחניק, ממתין למשכורת כדי לשרוד מחודש לחודש ורואה את הילדים שלי בשישי שבת בקושי. תודה לאל שלא קיבלו אותי לעבודה באינטל”.

משכנתא מהירה ונוחה

מתנה שנייה שקיבלתי מאלוהים זה היה כאשר העסק הגדול שלי, הבנק הסלולארי שרצינו להקים יחד עם שותפים נפל ונשארתי בחובות של כמעט 2 מיליון שקל. לקחו לי את הבית, לקחו לי האוטו, לקחו הכל- עם שני ילדים קטנים בחוץ! אבל זאת מתנה כי הבור השחור שאתה פתאום מוצא עצמך שם, במקום הזה שאתה כבר לא רואה את ההמשך – זאת מתנה כי אתה מקבל דחיפה ענקית כדי לקום ולהמשיך הלאה. אלה לומד שם איך להתנהג עם שותפים, איך להתנהג עם עובדים שעוזבים אותך, כמו שהטיטאניק טובעת העכברים בורחים. זו מנה קשה, מתנה כואבת אבל מתנה שאם עוד פעם הייתי נולד –הייתי מבקש מאלוהים לקבל את המתנה הזו עד כדי כך”.

הליוולד מחדש קורס סטארט אפ

והמתנה השלישית שקיבלתי מאלוהים זו דווקא מתנה לא כואבת, אני חייב להגיד, מתנה שכאשר כבר היה לי הכל – עסקים, בתים, בניתי מלונות, ייבוא רכבי יוקרה, תכשיטים – ומצאתי את עצמי  שמשעמם לי בחיים. כל מה שכסף יכול לקנות כבר נקנה. מה הלאה? איך ממשיכים הלאה? ושם בדיוק נולד הסטארט אפ שזו גם מתנה קיבלתי מאלוהים כי נכון להיום יש משמעות למה שאני עושה. יש משמעות לזה שאני מתעורר בבוקר, מזה שאני רואה איך מימים עסקים מצליחים. זו בשבילי מתנה ענקית שאני יכול לעשות משהו למען האנשים האלה”.

נתי: מדהים.

אלי שביט:  “אני חייב לציין שאת כל המתנות האלה שקיבלתי מבורא עולם א היו שווים גרוש אם לא היה למען מי להתעורר בבוקר. הכוונה למשפחה שלי, לאישתי ולילדים שלמענם כל זה בעצם התקדם ונעשה”.

נתי: תודה רבה על הראיון. הייתי שמחה לשמוע אם יש לך משהו אחרון להוסיף לצופים שלנו (ולקוראים).

אלי שביט: “אנסה. באינטרנט יש הרבה מידע על עסקים. יש טונות של ספרים על עסקים. כולם אומרים לך תהיה חזק והכל יהיה בסדר אבל אף אחד לא אומר לך איך לעשות את הבסדר הזה בסופו של דבר. קורס סטארט אפ זה בדיוק התכל’ס הזה. איך לעשות ולהביא את הבסדר הזה. איך להקים עסק ולהתחיל להרוויח. מה שיפה בקור סטארט אפ שאתה לא לוקח שום סיכון. כי אתה לא לוקח הלוואות, אין לך מה לאבד, איך לך מה לסכן. תתחיל להקים את העסק שלך, תנסה, מקסימום תצליח”.

רוצים לפתוח עסק חדש, לצאת לדרך חדשה וללמוד איך להרוויח מספיק כדי לא להיות תלויים באחרים? הקליקו ועברו לאתר של אלי שביט קורס סטארט אפ. מוזמנים להירשם ולהצליח!



הלוואות ומשכנתאות בהליך מהיר

פגישת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות. גיוס על בסיס הצלחה בלבד, חיתום מהיר, אישור עקרוני תוך 72 שעות

משכנתא? כן למסורבים!

משכנתא למסורבי בנקים

טופס זה מיועד לכל מי שקיבל סירוב למשכנתא ובכל זאת חולם על דירה. מלאו פרטים לייעוץ ופרטים נוספים – אך ורק אם קיבלת סירוב למשכנתא!

הבנק סירב לתת לך משכנתא? לנו הוא לא יסרב!

מלאו פרטים ותקבלו משכנתא מאושרת תוך פחות משבוע.
החברה המובילה לליווי פושטי רגל לשעבר

מלא את הטופס עכשיו ונחזור אלייך במהרה עם פרטים נוספים!

הלוואות ומשכנתאות

שכירים ועצמאים יקרים, טופס זה מיועד לקבלת הלוואה מיידית, הלוואות לכל מטרה ולקבלת משכנתא

הלוואות ומשכנתאות בהליך מהיר

פגישת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות. גיוס על בסיס הצלחה בלבד, חיתום מהיר, אישור עקרוני תוך 72 שעות

Facebook
Twitter
LinkedIn

הלוואות כנגד שיעבוד נכס

הלוואות ומימון לכל מטרה לבעלי עסקים, יזמים ואחרים.

* חברת הפיננסים "קריאייטיב פייננס" מגייסת הלוואות חוץ בנקאיות תוך ימים ובסכומים שבין חצי ל-10 מיליון ₪. ההלוואות ניתנות כנגד שעבוד נכס נדל"ני בלבד.

* החברה פועלת באופן חוקי, תחת הרגולציה ממשלתית ובהתאם לכל התקנות והוראות החוק

מלאו פרטים למידע נוסף.

כתבות חשובות

הלוואות ומשכנתאות בהליך מהיר

פגישת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות. גיוס על בסיס הצלחה בלבד, חיתום מהיר, אישור עקרוני תוך 72 שעות

מלאו עכשיו פרטים לשירות הסרת מסמכים משפטיים מגוגל

ניהול מוניטין

התקשרו לרונן הלל - 052-2508109. ניתן גם למלא פרטים לייעוץ ולהזמנת השירות - ניהול מוניטין והסרת מסמכים משפטיים מגוגל

הלוואות ומשכנתאות בהליך מהיר

פגישת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות. גיוס על בסיס הצלחה בלבד, חיתום מהיר, אישור עקרוני תוך 72 שעות