הלוואה לרכישת רכב – המדריך המלא למימון לרכב והלוואות ליסינג

כתבות אחרונות

הלוואה לרכישת רכב – מימון לרכב והלוואות ליסינג


הלוואה לרכישת רכב – מימון לרכב והלוואות ליסינג

הישראלים אוהבים מכוניות חדשות ואחרי ההלוואה המשמעותית והגדולה ביותר שהם לוקחים בחייהם לצורך רכישת דירה –  הרכישה המשמעותית השנייה היא של רכב.

לנהיגה ברכב חדש חשיבות עליונה. תחשבו על הנוחות, תחשבו על העיצוב, על היוקרה ועל הטכנולוגיה המתקדמת. תוסיפו לזה את החשיבות הרבה של נהיגה ברכב חדש ובטיחותי ואת העובדה שמדובר במוצר שהוא אחד השימושיים ביותר.

מי לא אוהב מכוניות חדשות? גברים ונשים כאחד עוקבים אחרי מדורי הרכב, החידושים וההשקות.  תוסיפו לזה את העובדה שישראל היא מדינה של פקקים ועד כמה חשוב לנהוג ברכב מהיר, איכותי ואמין  מבלי להיתקע בצידי הדרך.

עם יד על לב, חצי מהזמן שלכם אתם מבלים במכונית. בערך שעה נסיעה עד לעבודה, עוד שעה בדרך הביתה חזרה ואם יש פגישות באמצע היום, קניות או נסיעות לא מתוכננות יוצא שחלק ניכר מזמנכם אתם מבלים ברכב.  וכאן נשאלת השאלה – אם הרכב כל כך חשוב לכם ומהווה מוצר כל כך שימושי נראה שאין סיבה לזלזל בו.

וכאן בדיוק הסיבה שבשנה האחרונה נרכשו בישראל כרבע מיליון מכוניות חדשות ובשנים האחרונות זינק צי הרכב בכבישים וגדל במאות אלפים עד מיליונים של רכבים פרטיים, אוטובוסים, רכבים מסחריים, מוניות, משאיות ושאר כלי תחבורה מבלי להזכיר אופנועים או אופניים חשמליים.

אם תחשבו למה יש בארץ כל כך הרבה מכוניות חדשות תגלו כמה עובדות פשוטות. היום מאד קל לקנות רכב חדש, בעוד שהריבית בבנקים אפסית שומרת מכונית חדשה על ערכה ומעל לכל יש כל כך הרבה הקלות ומבצעים המאפשרים לכל אחד להחזיק מכונית פרטית, גם אם אתה נוסע לעבודה ברכבת.

כיום, יבואני הרכב והסוכנויות המורשות מציעות לציבור הנהגים הלוואות בתנאים מצוינים לרכישה של רכב חדש. ניתן לקנות רכב  חדש בתשלומים או בפריסה ארוכה עם אינספור אפשרויות מימון. תוסיפו לזה גם את החברות החוץ בנקאיות שמקלות עוד יותר על לווים לקבל הלוואה לרכישה של רכב חדש פרטי או מסחרי, רכב מטרייד אין או השכרה, מונית ואפילו משאית.

מה מונע ממך לנהוג במכונית חדישה?

יבואני הרכב והסוכנויות הגדולות הבינו כבר מזמן שהישראלים מאד רוצים להתחדש ולפנק את עצמם ברכב חדש ויעשו הכל בשבילו אבל הקושי המרכזי בבקשה להלוואה למימון רכב הינו הקושי של הרוכשים להציג מקדמה גבוהה למימון העסקה.  בדיוק בנקודה זו נופלות הרבה מאד עסקאות אבל גם לזה נמצא פתרון יצירתי.

כיום חברות הרכב, חברות חוץ בנקאיות, בנקים, יבואנים וגופים פיננסים פיתחו שיטה במסגרתה גם אם אין לכם הון עצמי משמעותי לרכישה של רכב חדש, ניתן לקדם את העסקה ולקבל מימון חוץ בנקאי או הלוואה בתנאים נוחים למימוש הרכישה.

השיטות המגוונות כיום מאפשרות לאנשים לנהוג ברכבים חדשים גם אם אין להם סכום כסף משמעותי.  ניתן לרכוש מכונית חדשה מהמודל האחרון ולשעבד אותו לגוף המלווה או לרשום אותו על שם החברה ואפשר לקבל הלוואה גבוהה יחסית בתנאים עדיפים באמצעות פנייה לנציגים שלנו.

האם לרכוש רכב חדש? רכב יד שנייה או ליסינג?

ניתן ליהנות היום מרכב חדש, יד שניה או מליסינג במגוון מסלולים ולקבל מימון  מלא, הלוואה או לבצע עסקת ליסינג. השאלה הגדולה והחשובה ביותר היא בעצם מה תבחרו?

תוכלו לקחת הלוואה ולהחזירה בפריסה של מספר שנים, תוכלו לקחת רכב בעסקת ליסינג ולשלם דמי שימוש חודשיים ויש פטנטים נוספים שאנו שומרים לשיחה אתכם…

מעוניינים במידע נוסף להלוואה לרכב. צרו עימנו קשר באמצעות האתר והמומחים שלנו יעזרו לכם צ’יק צ’ק לבחור מסלול מנצח!

איזה רכב כדאי לקנות?

שוק הרכב בישראל מגוון ועשיר. מרכבים פרטיים, רכבי מיני ועד רכבי יוקרה ורכבי מנהלים. תוכלו לבחור בין מכונית ספורט או מסחרית. תוכלו לקבל רכב שטח או רכב קומפקטי. עלמנת לדעת מה הכי מתאים לכן אנו מזמינים אתכם לקרוא את המידע במאמר זה וללמוד על סוגי הרכב, הקטגוריות השונות ועל מסלולי ההלוואה לרכישת רכב מתאים.

לפני שמחליטים על סוג הרכב, הצבע או המודל מומלץ להתחיל וללשאול את עצכם מספר שאלות כמו:  לאיזה שימוש אני צריך את הרכב, מי אמור לנסוע ברכב החדש ביחד איתי, מה התקציב העומד לרשותי ורק אח”כ לחשוב על הצבע, הריפודים או מערכת הסטריאו.

קנייה נכונה היא שם דבר כיום וגם בתחום הרכב חשוב לקחת בחשבון פרמטרים כמו צריכת הדלק, הצרכים האישיים של הנהג כמו למשל היכן עובד והאם יש באזור חנייה בתשלום, חניונים ציבוריים או חנייה בצמוד למדרכה. כמו כן צריך לקחת בחשבון את אופי מסלול הנסיעה –האם הוא הררי, האם הוא בשטח חקלאי ועוד.

שיקול נוסף בבחירה ובהתאמה של הרכב היא זהות הנהג או הנהגים. האם מדובר בנהג חדש או וותיק? האם מדובר בנהג או נהגת? האם הרכב אמור להסיע תינוקות? ועוד שיקולים נוספים.

כעת, כשהתמונה הובררה וקיבלתם תשובה – תוכלו לבחור רכב בכפוף לתקציב ולפתרונות מימון העומדים לרשותכם.  כאן תוכלו לבחור מסלול הלוואה לקניית רכב בתנאים שיתאימו לכם, בהחזרים חודשיים בהם תוכלו לעמוד ובהתנהלות כלכלית נכונה.

ועוד המלצה חשובה לפני שאתם חותמים על עסקת רכישה של רכב חדש. לפני הקנייה דאגו לעשות נסיעת מבחן. בידקו שהרכב נוח לכם, קל לתפעול ונעים לשימוש. אין כמו מבחן נהיגה או נסיעת מבחן כדי לגלות באופן אישי את היתרונות או את החסרונות של הרכב. ולכן לפני שתסירו את הניילונים ולפני החתימה – דאגו לצאת לנסיעת התרשמות והכי חשוב סעו בזהירות.

מאיזה גופים או חברות ניתן לקבל הלוואה למימון רכב?

הלוואת מימון לרכב החדש שלכם תוכלו לקבל בקלות יחסית ממספר חברות, יבואנים, בנקים או גופים חוץ בנקאיים.

ניתן לקחת הלוואה לקניית רכב מהבנק. זה יכול להיות רכב חדש או רכב יד שנייה, רכב מליסינג או רכב מהשכרה, בדרך כלל מתן ההלוואה על ידי הבנקים מותנה בשנת מודל וביכולת ההחזר. יחד עם זאת הלוואה זו חוסמת את מסגרת האשראי הבנקאי שלכם ותייצר בעיות במידה ותזקקו להלוואה נוספת לכל מטרה, הלוואת אקספרס או הלוואה לצרכים אחרים.

יש אפשרות לקבל רכב מיבואני רכב בהלוואה ישירה מהיבואן. הלוואות אלה אטרקטיביות שכן ליבואנים אינטרס אדיר למכור כמה שיותר רכבים. ההלוואה יכולה להוזיל את העסקה בכמה אלפי שקלים והיא יכולה להינתן במגוון מסלולים כמו הלוואה במימון מלא, הלוואה במימון חלקי של הרכב או הלוואה בפריסה למספר שנים לצד מקדמה שתשלמו. בקניית רכב מהיבואנים חשוב מאד שתוודאו פרטים חשובים כמו שנת המודל שהרכב יורד לכביש והערך שיירד לאחר שנה שנתיים.

אפשר לקבל הלוואה לקניית רכב במימון של חברה חוץ בנקאית.  הלוואה זו יכולה להגיע למימון מלא של 100% מעלות הרכב בין אם הוא חדש או יד שנייה. בקבלת הצעה לרכישת רכב במימון חברה חוץ בנקאית בידקו את התנאים ואת השורות הקטנות כי הן חשובות. היתרון הגדול בהלוואה חוץ בנקאית לרכישת מכונית היא העובדה שהיא קלה, מהירה וגם לא חוסמת את מסגרת האשראי שלכם.

הלוואות לרכב ניתן לקבל גם מחברות ליסינג, חברות להשכרת רכב או סוחרי רכב מהם תוכלו לקנות רכב ממודל ישן בתנאי מימון חוץ בנקאיים שלא יעמיסו על מסגרת האשראי שלכם. ההמלצה שלנו ברכישת רכב מגופים אלה היא לערוך לו בדיקה במוסך מורשה בטרם הרכישה ולוודא שאין בו תקלות משמעותיות.



הלוואות ומשכנתאות בהליך מהיר

פגישת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות. גיוס על בסיס הצלחה בלבד, חיתום מהיר, אישור עקרוני תוך 72 שעות

משכנתא? כן למסורבים!

משכנתא למסורבי בנקים

טופס זה מיועד לכל מי שקיבל סירוב למשכנתא ובכל זאת חולם על דירה. מלאו פרטים לייעוץ ופרטים נוספים – אך ורק אם קיבלת סירוב למשכנתא!

הבנק סירב לתת לך משכנתא? לנו הוא לא יסרב!

מלאו פרטים ותקבלו משכנתא מאושרת תוך פחות משבוע.
החברה המובילה לליווי פושטי רגל לשעבר

מלא את הטופס עכשיו ונחזור אלייך במהרה עם פרטים נוספים!

הלוואות ומשכנתאות

שכירים ועצמאים יקרים, טופס זה מיועד לקבלת הלוואה מיידית, הלוואות לכל מטרה ולקבלת משכנתא

הלוואות ומשכנתאות בהליך מהיר

פגישת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות. גיוס על בסיס הצלחה בלבד, חיתום מהיר, אישור עקרוני תוך 72 שעות

Facebook
Twitter
LinkedIn

הלוואות כנגד שיעבוד נכס

הלוואות ומימון לכל מטרה לבעלי עסקים, יזמים ואחרים.

* חברת הפיננסים "קריאייטיב פייננס" מגייסת הלוואות חוץ בנקאיות תוך ימים ובסכומים שבין חצי ל-10 מיליון ₪. ההלוואות ניתנות כנגד שעבוד נכס נדל"ני בלבד.

* החברה פועלת באופן חוקי, תחת הרגולציה ממשלתית ובהתאם לכל התקנות והוראות החוק

מלאו פרטים למידע נוסף.

כתבות חשובות

הלוואות ומשכנתאות בהליך מהיר

פגישת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות. גיוס על בסיס הצלחה בלבד, חיתום מהיר, אישור עקרוני תוך 72 שעות

מלאו עכשיו פרטים לשירות הסרת מסמכים משפטיים מגוגל

ניהול מוניטין

התקשרו לרונן הלל - 052-2508109. ניתן גם למלא פרטים לייעוץ ולהזמנת השירות - ניהול מוניטין והסרת מסמכים משפטיים מגוגל

הלוואות ומשכנתאות בהליך מהיר

פגישת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות. גיוס על בסיס הצלחה בלבד, חיתום מהיר, אישור עקרוני תוך 72 שעות