הלוואות לגיל השלישי

כתבות אחרונות

הלוואות לגיל השלישי


הלוואות לגיל השלישי

 גם לגמלאים מגיעה הלוואה

 וגם טיפ קטן על הלוואות אותם ניתן לקחת כדי לממן טיפול באוכלוסיות מבוגרות, סיוע במימון עובדת זרה, הלוואה לצורך טיפולים סיעודיים  והשלמת הכנסה לקשישים.  

כמעט כולם מוצאים את עצמם בשלב כל שהוא בחייהם זקוקים להלוואה. לממן חופשה שיפוץ הבית או אפילו לקניית דירה. גם בני הגיל השלישי לעיתים מגלים שעם הגיל המאוחר (או נאמר המתקדם) מגיע גם הפחד שלא יוכלו לממן את עצמם כבעבר עם הפרישה מהעבודה ויציאה לגמלאות.

חדש – זקוקים להלוואה/משכנתא ואתם בעלי נכסים לשיעבוד!!!

הלוואות לבעלי נכסים החל מ-200,000 שקל כנגד שיעבוד

  • מתאים למסורבי בנק

  • חילוץ מכינוס נכסים

  • לחילוץ חובות והוצאה לפועל

כידוע, ההכנסות מקצבת הזיקנה והפנסיה אינן מספיקות ורחוקות מהשכר שהרוויחו בעבר במקום העבודה ולכן יש לרבים מבני הגיל השלישי, הפנסיונרים או הגימלאים של ימנו צורך ממשי  בכסף נוסף כדי לחיות ולנהל את עצמם בכבוד

.

הגיל השלישי, בהגרה הרחבה, מתייחס לתקופת השנים של הגילאים 60 ומעלה. יחד עם זאת מדובר באנשים מלאי שמחת חיים, כוח ואנרגיות שלרבים מהם גם יש קריירה חדשה. אפשר לחלק את הגיל השלישי לשלושה חלקים.

גיל 60 עד 75 :

למעשה הגילאים האלה הם הפרישה מהעבודה וקבלת פנסיה. רבים מוצאים את עצמם לפתע מול ההחלטה האם לפרוש מהעבודה או להמשיך. ישנם כאלה אשר בגילאים אלה עדיים פעילים מאוד. הם עובדים עושים קניות נוסעים ועדיין פעילים חברתית לכן המחשבה על לקום בבוקר מחר ולא ללכת לעבודה הוא שינוי גדול ומצריך הסתגלות לעניין. מלהיות פעילים כל היום לפתע יש יותר מדי זמן פנוי .

אז חלקם אוהבים את הרעיון שלא יצטרכו לעבוד יותר ושיהיה להם זמן לעצמם, לנכדים לישיבה בפארק עם חברים, חוגי העשרה וטיולים בחוף הים עם האישה או הבעל.

חלקם לעומת זאת נתפסים לפחד שירגישו לא יעילים. הם רגילים לעבוד כל חייהם וברגע שייקחו זאת מהם חלקם יש כאלה שירגישו פגיעה בכבודם ולפתע יש יותר מדי זמן לחשבון נפש והסתכלות אחורה על החיים והדרך שעשו.

כמו כן התרופפות הקשרים עם אנשים שעבדנו איתם ואיננו רואים יותר בכל יום מכיוון שפרשנו ממקום העבודה יוצרת בדידות בלי התמיכה והחברים שהכרנו שנים.

היבט אחר של הגיל הזה הוא לעיתים התמודדות והסתגלות לבן זוג חדש . חלקם מאבדים את בן הזוג שהיה עימם שנים. היו רגילים לאדם אחד שחלק את מיטתם, חברתם וסודותיהם בכל יום כל השנים הללו ועכשיו הוא איננו/נה . אז גם התמודדות עם האבל היא קשה. כמה מהם יוצאים מזה מחוזקים וממשיכים הלאה למציאת בן זוג חדש כי לא יכולים או רוצים להישאר בודדים. אחרים אינם מסוגלים לראות עצמם בלי אהוב/ת ליבם ולפתע למצוא עצמם עם אדם חדש וזר והבדידות הזו מפחידה אותם.

בל נשכח כי שינויים גופניים רבים מתחילים בגילאים אלה. אנחנו כבר לא צעירים ולפתע אנו מתמודדים עם מחלות של זקנה ועייפות החומר של הגוף. הרי אנחנו כבר לא בני עשרים שלושים ואפילו ארבעים.

גיל 75 עד 85 :

בגילאים אלה אנו מרגישים עוד יותר את כובד משקלו של הגיל על הגוף וחשים את  המחלות המאופיינות לגילאים אלה.

מופיעות לעיתים מחלות קשות והתמודדות עם איבוד העצמאות האישית. לפתע אנו מוצאים עצמנו צריכים עזרה ברחצה או אפילו להתלבש ואין מביך מכך וכואב על כך שאינך מסוגל להתלבש בכוחות עצמך.

לעיתים אחד מבני הזוג חולה יותר מן האחר וצריך יותר עזרה ועיקר הטיפול מתרכז בהם. הטיפול בעצמך נדחק הצידה ולעיתים אף משפיע נפשית כי גם לך קשה אך הצורך של בן הזוג דחוף יותר.

רבים מתחילים להתעסק בעניין המוות והחיים שאחריו אם קיימים הם. לעיתים רבים מהם, גם לאחר שבן או בת הזוג נפטרים, ממשיכים להתעסק בתלות בהם מטענים או כעס כלפיהם וזה פוגע באורח חייהם.

לעומת זאת אלה שבוחרים להמשיך בחייהם, גם אם איבדו את יקירם ומחליטים לא להישאר בודדים ויוצרים לעצמם קבוצות חדשות של חברים, נהנים מחוגים ומדברים שלא העזו לעשות לפני כן כמו חוג לריקודים שתמיד רצו לנסות או אומנות שתמיד בסתר ליבם אהבו אבל בן הזוג לא ממש התחבר לרעיון והם ויתרו עליו.

האינטרנט היום משמש רבים מהם להתחבר עם אנשים בני גילם או עם תחביבים דומים וכך ליהנות מחיי הפרישה.

חוגים המוצעים לבני גיל הפרישה,לגימלאים ולאזרחים וותיקים: חוגי ריקודים, חוגי יצירה (ציור, עבודות עץ, סריגה, ויטראז’ ועוד), חוגים ללמוד השפות אנגלית, עברית ויידיש, מועדון קלפים, מקהלת בית, והרצאות מקצועיות בנושאים שונים במסגרת של מכללה.

גיל 85 ומעלה:

זוהי הקבוצה האחרונה למעשה שבה כבר הקושי להתנהל לבד גדול. רבים מוצאים עצמם בצורך בעזרה של מטפלים צמודים או בני משפחה אשר דואגים להם כל הזמן .ישנם גם אחרים אשר נמצאים בדיור מוגן ותומך ושם הם מקבלים עזרה רפואית וסיעודית.

קשה לרבים המחשבה שהם כבר לא ניידים כמו פעם ואינם מסוגלים לעשות את הפעולות שנראות כל כך קלות אכן בגיל הזה קשה גם לבשל או לעשות קניות לבד. הרבה פעמים המסע הזה קשה גם למשפחה ולילדים אך זוהי מעין דרך להשלים עם סוף חייהם של הוריהם ומן השלמה עם הפרידה שיכולה להגיע.

אחרים, אשר רכשו המון ניסיון עם השנים בעבודה קשה כאשר היו עצמאיים דווקא מחכים לשנים אלה שבהם הם מרגישים שהם פטורים מדאגות העולם והגיע זמנם לנוח וליהנות מפירות הצלחתם.

אין ספק שלהזדקן זה איננו קל בכלל. אך כל אדם לוקח זאת לכיוון שונה תלוי באישיותו ובחיים שעבר.

אם כך להיות שייך לגיל השלישי בו אתם מחזיקים בתעודת אזרח וותיק, לא אמרנו לא קל וגם העדר משכורת מסודרת כל חודש גורמת להמון מבוגרים לרדת ברמת החיים לה היו רגילים כל חייהם ולהתחיל להסתפק לא רק במועט אלה גם להתקמץ בכל.

אומנם ישנה הכנסה מביטוח לאומי ופנסיה אשר מגיעה ממקום העבודה אך סכומים אלה לא מגיעים לסכום שמרוויחים ממשכורת רגילה.

( מתוך וויקיפדיה )

.פנסיה -היא סוג של גִּמְלָה, המשולמת בצורת אנונה, בדרך כלל לעובדים שכירים או למשרתי ציבור, בגין תקופת עבודתם אצל מעסיק ציבורי או פרטי, או אנונה המשולמת לעובדים עצמאים ולאנשים אחרים בגין תשלומיהם לקרן פנסיה וכן אנונה המשולמות לשאיריהם של כל אלה על ידי המעסיק או על ידי קרן פנסיה. החיסכון לפנסיה נעשה במסגרת ביטוח פנסיוני.

מטרת תוכניות הפנסיה השונות והרציונל שלהן הם להבטיח לאדם העובד ולשאיריו, התלויים בו בפרנסתם, המשך זרם ההכנסות שיחליף את מקור ההכנסה הכלכלי שנפסק בשל נכות, מוות או זקנה. גובה הפנסיה קשור ברמת ההכנסה המבוטחת של העובד, בתקופת עבודתו, ובתקופת העבודה בה היה מבוטח בפנסיה ובה היה צפוי להיות מבוטח אלמלא הפסקת עבודתו מסיבות שאינן תלויות בו (נכות ומוות).

  • פנסיית זקנה – פנסיה המשולמת לזכאים החל בהגיעם לגיל מסוים ולכל חייהם. בדרך כלל, גיל הזכאות לפנסיה הוא גיל הפרישה (גיל הפרישה שהיה נהוג בישראל מראשיתה עד שנת 2004 הוא 65 שנה לגברים ו-60 שנה לנשים. על פי חוק גיל פרישה התשס”ד-2004, הועלה גיל זה בהדרגה ל-67 שנה לגברים ו-62 שנה לנשים). עם זאת, בתוכניות פנסיה שונות (פרטיות, ציבוריות וממשלתיות) ניתן להגדיר גיל פרישה השונה מגיל הפרישה הכלל ארצי או גילי פרישה מיוחדים למקצועות שונים. כמו כן, בתוכניות פנסיה שונות ניתן להקדים את הפרישה לפני גיל הפרישה הרגיל (בדרך כלל תמורת הפחתה של שיעור הפנסיה) או לדחות את מועד הפרישה (בדרך כלל עם תוספת לפנסיה בשל הדחייה). יציאה לפנסיה לפני גיל הפרישה קרויה פנסיה מוקדמת.

אנונה – היא זרם קבוע של תשלומים כספיים, המשולמים מדי פרק זמן קבוע  למשך תקופה מוגדרת. השם אנונה נגזר מן המילה הלטינית annus, שנה.

גִּמְלָה -היא תגמול המשולם לאדם או לזכאים בגינו, בדרך כלל בגין עבודתו או בגין שירות שנתן או בגין פגיעה שנפגע. גמלה ניתנת בעין (כלומר על ידי מתן שירותים או מצרכים) ובכסף. גמלה ניתנת בצורת מענק חד-פעמי או באופן תקופתי (פנסיה), בדרך כלל בתשלומים חודשיים.

ביטוח לאומי (בלועזית נקרא על פי רוב ביטחון סוציאלי) הוא מנגנון שמטרתו להגן על אזרחי המדינה במישור הכלכלי. הביטוח הלאומי מספק רמות שונות של הגנה במדינות שונות, וכך שונים גם המצבים המזכים בתשלום מהביטוח הלאומי.

בשל כל הסיבות והמצבים שהגדרנו בתחילת המאמר נדגיש כי כיום בפני אזרחים וותיקים, גימלאים ופנסיונרים מגוון רחב של אפשרויות לקבלת הלוואה לכל מטרה שתסייע בהתנהלות.

הלוואות שונות כמובן יכולות להינתן ע”י הבנק , חברות אשראי, חברות מימון שונות. אם נתקלת בצורך לקחת הלוואה גם שהגעת לגיל השלישי, גיל הזהב צור עימנו קשר.

ישנו פתרון לכך כאן אצלנו בצ’יק צ’ק קרדיטהלוואות בצ’יק צ’ק לכל מטרה, נדאג להתאים הלוואה מהירה בהתאמה אישית.

הלוואות לטיפולים רפואיים ולמימון טיפולים סיעודיים

 

בתקופה האחרונה קיבלנו לא מעט פניות לגבי בירור תנאים להלוואה של ילדים המבקשים סיוע במימון הטיפולים בהוריהם המתבגרים.  החלטנו כאן

להביא בפניכם מידע על הלוואות אותם ניתן לקחת כדי לממן טיפול באוכלוסיות מבוגרות, סיוע במימון עובדת זרה, הלוואה לצורך טיפולים סיעודיים והשלמת הכנסה לקשישים.

כיום ניתן לפנות לביטוח לאומי או לחברות הביטוח הפרטיות ולדרוש מימון עבור טיפולים רפואיים, טיפולים סיעודיים או מימון כל הוצאה הכרוכה בטיפול בהורים הקשישים כדי להקל עליהם את חייהם ולסייע להם בהתנהלות היום יומית.

העובדה שניתן לעזור לגימלאים והורים המבוגרים ולאפשר להם מעט נוחות וכבוד ולכם גם אפשרות להתפנות לעיסוקיכם עם הידיעה שההורים שלכם זוכים לטיפול מכובד וראוי היא דרך נפלאה להוקיר להם תודה על שנים רבות של טיפול וגם מקום לגילוי אחריות למצבו של האבא, האמא או שני ההורים.

התהליך של מימוש הזכויות הרפואיות המגיעות להורים קשישים ולמבוגרים כרוך בסקרים של המוסד לביטוח רפואי וחברות הביטוח ובדיקת כשירות. גם אם ההורים שלכם הוגדרו כסיעודיים או ראויים למימון כזה או אחר – ישנם מצבים בה תמתינו חודשים רבים עד לקבלת הכספים המגיעים לכם אבל, כידוע, הזמן לא עוצר, והחיים נמשכים.

קיימים מקרים בהם אחד ההורים זקוק לאישפוזים במוסדות רפואיים או בדיור מוגן לקשישים. במקרים אלה מדובר בהוצאות כספית גדולה ובעלויות משמעותיות.

אנו כאן מציעים לכם הלוואה לכל מטרה במקרים אלה. הלוואה בהתאמה אישית למימון טיפולים רפואיים, הלוואה לדיור מוגן, הלוואה להעסקת עובדת זרה או כל הלוואה שתעזור לכם למצוא פתרון מהיר לבעיה שלכם שתחסוך לכם זמן, כסף ובעיקר מבוכה.

ליצירת קשר מוזמנים לפנות אלינו בהודעה פרטית או בטלפון והמומחים שלנו יעמדו לרשותכם.



הלוואות ומשכנתאות בהליך מהיר

פגישת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות. גיוס על בסיס הצלחה בלבד, חיתום מהיר, אישור עקרוני תוך 72 שעות

משכנתא? כן למסורבים!

משכנתא למסורבי בנקים

טופס זה מיועד לכל מי שקיבל סירוב למשכנתא ובכל זאת חולם על דירה. מלאו פרטים לייעוץ ופרטים נוספים – אך ורק אם קיבלת סירוב למשכנתא!

הבנק סירב לתת לך משכנתא? לנו הוא לא יסרב!

מלאו פרטים ותקבלו משכנתא מאושרת תוך פחות משבוע.
החברה המובילה לליווי פושטי רגל לשעבר

מלא את הטופס עכשיו ונחזור אלייך במהרה עם פרטים נוספים!

הלוואות ומשכנתאות

שכירים ועצמאים יקרים, טופס זה מיועד לקבלת הלוואה מיידית, הלוואות לכל מטרה ולקבלת משכנתא

הלוואות ומשכנתאות בהליך מהיר

פגישת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות. גיוס על בסיס הצלחה בלבד, חיתום מהיר, אישור עקרוני תוך 72 שעות

Facebook
Twitter
LinkedIn

הלוואות כנגד שיעבוד נכס

הלוואות ומימון לכל מטרה לבעלי עסקים, יזמים ואחרים.

* חברת הפיננסים "קריאייטיב פייננס" מגייסת הלוואות חוץ בנקאיות תוך ימים ובסכומים שבין חצי ל-10 מיליון ₪. ההלוואות ניתנות כנגד שעבוד נכס נדל"ני בלבד.

* החברה פועלת באופן חוקי, תחת הרגולציה ממשלתית ובהתאם לכל התקנות והוראות החוק

מלאו פרטים למידע נוסף.

כתבות חשובות

הלוואות ומשכנתאות בהליך מהיר

פגישת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות. גיוס על בסיס הצלחה בלבד, חיתום מהיר, אישור עקרוני תוך 72 שעות

מלאו עכשיו פרטים לשירות הסרת מסמכים משפטיים מגוגל

ניהול מוניטין

התקשרו לרונן הלל - 052-2508109. ניתן גם למלא פרטים לייעוץ ולהזמנת השירות - ניהול מוניטין והסרת מסמכים משפטיים מגוגל

הלוואות ומשכנתאות בהליך מהיר

פגישת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות. גיוס על בסיס הצלחה בלבד, חיתום מהיר, אישור עקרוני תוך 72 שעות