הלוואה לסגירת חובות

כתבות אחרונות

הלוואה לסגירת חובות


הלוואה לסגירת חובות

החיים מזמנים לנו כל מצבים שבהם אנו מתמודדים עם מציאות קשה. מדינת ישראל הקטנה אומנם מתקדמת בטכנולוגיה ומחקר אך המציאות של כל אדם מן השורה אינה כה מזהירה ולא מבטיחה שמחר בבוקר תקום והצרות לא יפלו על ראשך.

חדש – זקוקים להלוואה/משכנתא ואתם בעלי נכסים לשיעבוד!!!

הלוואות לבעלי נכסים החל מ-200,000 שקל כנגד שיעבוד

  • מתאים למסורבי בנק

  • חילוץ מכינוס נכסים

  • לחילוץ חובות והוצאה לפועל

יוקר המחיה בארץ הוא אחד הקשיים איתם מתמודדים כל כך הרבה אזרחים. בשנים האחרונות נוצר מצב שיוקר המחיה עולה אך המשכורת נשארת בעינה ומדשדשת במקום.

לפני שנים הרווחת משכורת ובהתאם יכולת לכלכל את עצמך בהצלחה. אם זה בתשלומי משכנתא או שכירות, קניות מצרכים לבית, ואפילו במותרות קטנות מדי פעם.

כיום מוצאים עצמם משפחות רבות בלחץ נפשי קשה להסתדר ולגמור את החודש שהמשכורת החודשית אינה מספיקה לא לשכר הדירה, לתשלומים שוטפים, קניות, ומותרות כבר לא באות בחשבון עם המשכורת הנמוכה.

אז רבים נכנסים למינוס וכאשר מגיעים למצב שחורגים מהמסגרת שהבנק התיר לנו, אנו מגדילים את המסגרת, לוקחים הלוואה, משלמים ריבית לעיתים גבוהה מאוד ונכנסים למעגל שאין ממנו יציאה. יש פתרון לבעיה הזו. לקיחת הלוואה לסגירת חובות.

מקרים שבהם מצטברים חובות

ישנם כאלה שכדי לסגור חובות פונים לקרובי משפחה בבקשת עזרה והמשפחה כמובן שמחה לעזור אם יש לה את היכולת. אך לעיתים אתה נקלע במצב כזה למלכוד. מצד אחד אתה רגוע כי קרוב המשפחה לא מבקש ריבית, סומך עליך כי כל חודש תחזיר את הסכום שהסכמתם עליו ואם קרה וחודש אחד היה לך קצת פחות ..” אז לא נורא אני סומך עלייך שתחזיר זאת בפעם באה ….” יאמר קרוב המשפחה.

מצד שני לפעמים ישנם חודשים בהם לא הצלחת להעביר את הסכום הנדרש במשך חודשיים או יותר ומצד המשפחה מתחילים לפתע לדבר או לבוא ולדרוש. הרי הם עזרו לך ואתה הבטחת שתחזיר, נוצרים מצבים לא נעימים ולפעמים אפילו סכסוכים וריבים עם הקרובים.

מקרה אחר בו מצטברים חובות הוא חובות לרשויות. בנוסף למשכנתא או שכר דירה בכל חודש, אתה משלם לרשויות שונות אחת לחודש או חודשיים סכומים לא קטנים. חברת החשמל, חברת הגז, מים, ארנונה (שאם תשאל רובם יגידו שזה הגוף הכי עושק שישנו מבחינת סכומים לתשלום בכל חודש), שלא נדבר על תשלום חודשי לטלפונים סלולרים, לחברת הכבלים ועוד. תשלומים אלה מצטברים בכל חודש ויכולים להגיע אפילו ל – 1500-2000 שח. הרבה אנשים בעלי משכורת נמוכה, שתי נפשות אשר אחד מהם הפסיק לעבוד ונשאר רק מפרנס אחד בבית, חס וחלילה אחד מבני הזוג חלה והיכולת לעבוד נלקחה  ממנו ובן הזוג השני צריך להוריד במספר שעות העבודה כדי להיות שם ולטפל.

, מקרים בהם ישנם חודשים שאנשים נאלצים לדחות את תשלומי החשמל והארנונה והמים ואז מתחילים להגיע מכתבי דרישה לתשלום חוב. החובות לרשויות הולכות ותופחות.

מה עושים  במקרים כאלה ואחרים ? בדרך כלל רבים מאיתנו ניגשים לבנק ומבקשים הלוואה נוספת. ישנם מקרים שהלוואה ניתנת אבל ישנם גם מקרים שבהם מקבלים סירוב, מכיוון שהלוואות כבר לקחתם ואתם עדיין ממשיכים להחזיר אותם.

המינוס לבינתיים תופח ואז מגיעים לתקרת מסגרת האשראי שניתנה ותשלומים מתחילים לחזור. הדאגה מה יהיה כל חודש מתחילה לתת את אותותיה בצורה של חוסר שינה וחוסר ריכוז בעבודה, עצבנות יתר והתפרצות לפעמים בכעס שלא לצורך.

לצערנו חובות יוצרים לחץ נפשי לא קל ואפילו מביאים אנשים לכדי ייאוש. אין אפשרות למשוך כסף מחשבון הבנק , בשביל אפילו כדי לקנות מצרכים במכולת או לנסוע באוטובוס לעבודה. רבים המקרים שבהם גם בני המשפחה ובני הזוג רבים ביניהם בגלל המצב מה שמביא מתח נוסף לזה שכבר קיים בכך שהם מתיחים אחד בשני האשמות ולפעמים לשווא.

הלוואה לסגירת חובות

הפתרון הנכון כדי להקל עליכם ולסגור את המינוס, הוא לקחת הלוואה לסגירת חובות. הגעתם למצב שאין אפשרות למשוך מזומן להשתמש בכרטיס האשראי או שתשלומים התחילו לחזור .אין סיבה לכך, בהלוואה לסגירת חובות, הבנק או כל חברת מימון אחרת לוקחים את סכום המינוס שלך ומכניסים אותו ביחד עם הלוואות נוספות שלקחת בעבר ועוד לא סיימת לשלם אותם לתוך הלוואה חדשה עם פריסת תשלומים נוחה יותר ונמוכה יותר, לזמן ארוך יותר ועם ריבית נמוכה יותר כדי להקל עלייך. ואז לפתע החשבון התאפס ו”אין חוב” ( הוא קיים בהלוואה ), אתה יכול לנשום לפתע, להירגע ולהתחיל לחיות שוב, לכלכל את משפחתך טוב יותר ולעשות את החישוב הנכון בכל חודש.

הלוואה זו נותנת לך צ’אנס להתאפס ולעמוד שוב על הרגליים, ולקבל שליטה מחדש על חייך שחשבת לרגע שאיבדת.

 אצלנו בצ’יק צ’ק קרדיט – הלוואות בצ’יק צ’ק לכל מטרה, נדאג להתאים הלוואה מהירה בהתאמה אישית ואפילו לעזור לך לצאת מהבוץ.



הלוואות ומשכנתאות בהליך מהיר

פגישת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות. גיוס על בסיס הצלחה בלבד, חיתום מהיר, אישור עקרוני תוך 72 שעות

משכנתא? כן למסורבים!

משכנתא למסורבי בנקים

טופס זה מיועד לכל מי שקיבל סירוב למשכנתא ובכל זאת חולם על דירה. מלאו פרטים לייעוץ ופרטים נוספים – אך ורק אם קיבלת סירוב למשכנתא!

הבנק סירב לתת לך משכנתא? לנו הוא לא יסרב!

מלאו פרטים ותקבלו משכנתא מאושרת תוך פחות משבוע.
החברה המובילה לליווי פושטי רגל לשעבר

מלא את הטופס עכשיו ונחזור אלייך במהרה עם פרטים נוספים!

הלוואות ומשכנתאות

שכירים ועצמאים יקרים, טופס זה מיועד לקבלת הלוואה מיידית, הלוואות לכל מטרה ולקבלת משכנתא

הלוואות ומשכנתאות בהליך מהיר

פגישת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות. גיוס על בסיס הצלחה בלבד, חיתום מהיר, אישור עקרוני תוך 72 שעות

Facebook
Twitter
LinkedIn

הלוואות כנגד שיעבוד נכס

הלוואות ומימון לכל מטרה לבעלי עסקים, יזמים ואחרים.

* חברת הפיננסים "קריאייטיב פייננס" מגייסת הלוואות חוץ בנקאיות תוך ימים ובסכומים שבין חצי ל-10 מיליון ₪. ההלוואות ניתנות כנגד שעבוד נכס נדל"ני בלבד.

* החברה פועלת באופן חוקי, תחת הרגולציה ממשלתית ובהתאם לכל התקנות והוראות החוק

מלאו פרטים למידע נוסף.

כתבות חשובות

הלוואות ומשכנתאות בהליך מהיר

פגישת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות. גיוס על בסיס הצלחה בלבד, חיתום מהיר, אישור עקרוני תוך 72 שעות

מלאו עכשיו פרטים לשירות הסרת מסמכים משפטיים מגוגל

ניהול מוניטין

התקשרו לרונן הלל - 052-2508109. ניתן גם למלא פרטים לייעוץ ולהזמנת השירות - ניהול מוניטין והסרת מסמכים משפטיים מגוגל

הלוואות ומשכנתאות בהליך מהיר

פגישת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות. גיוס על בסיס הצלחה בלבד, חיתום מהיר, אישור עקרוני תוך 72 שעות