איך למצוא עבודה טובה יותר

כתבות אחרונות

הסודות של המיליונרים והמיליארדרים


עבודה טובה יותר – מקצוע לחיים – למה שלא תפסיק להיות משועבד למעסיקים ותהיה בוס לעצמך?

מפגש של חברים או קבוצה של אנשים מכל מיני מקומות מעלה שאלות רבות. אחת השאלות היא מהיכן אתה ובמה אתה עוסק? מפגש כזה היה בקרב קבוצה של ישראלים שטיילה באיטליה. בקבוצה היו 25 זוגות וכל אחד ואחת הציג את עצמו וסיפר במה הוא עובד.

אני שוטר, הציג את עצמו גולן. אני עובדת בחברת הייטק, סיפרה אישתו. אנחנו עובדים כאנליסטים הציגו עצמם שני צעירים. אני עובד בשירות בתי הסוהר, אני עובד במס הכנסה. אני פקיד בנק, ואני מדריך טיולים… כך הציגו עצמם רוב האנשים.

כשהגיע תורו של מוטי, הוא התקשה להציג את עצמו. הוא התבייש להגיד שהוא מחפש את עצמו ונמצא בין עבודות. “אני אגיד”, חשב מוטי בליבו. האם להגיד להם שאני מובטל, האם להגיד להם שעבדתי ברשת מזון תקופה ולא הסתדרתי.

שאלה זו – במה אתה עובד? מטרידה הרבה מאד אנשים המחפשים את עצמם, הנמצאים בין עבודות, לפני לימודים, אחרי לימודים, בדרך לקריירה שנייה ועוד.

אם אתם מחפשים כיוון בחיים ורוצים לפתוח עסק עצמאי אבל אין לכם ידע, כלים או ניסיון – קבלו המלצה חמה לקורס סטאר אפ להקמת עסק מאפס של אלי שביט.

בקורס זה לא לומדים בכיתה, גם לא לומדים מול לוח וגיר. בקורס זה כל אחד לעצמו, מקבל חומר כתוב, מבצע משימות וקורא על השלבים השונים אותם כל יזם וכל בעל עסק צריך לעבור ולהשיג כדי להגדיל את סיכויי ההצלחה שלו.

בקורס של אלי שביט, למדו עד כה באינטרנט מעל ל-6,000 סטודנטים שהם אנשים רגילים כמוני וכמוך. עקרות בית, אסירים, מובטלים, חיילים משוחררים, צעירים וגם פנסיונרים.

בקורס הקמת עסק מאפס רוכשים מקצוע לחיים שכל אחד יכול לפתח בעצמו ומגשימים חלומות.

אני רוצה להרוויח כסף באינטרנט, ואני רוצה להרוויח כסף ממכירות של מוצרים עבודת יש, ואני רוצה לפתוח בית קפה, ואני רוצה לפתוח עסק לייעוץ…. חברים – לכולנו חלומות, כל אחד ואחת חולם להצליח לעשות כסף והרבה אבל הבעיה היא שעד היום בכל אוניברסיטה, בכל קורס וכל בית ספר – דורשים מכם להגיע לשיעורים, לעזור הכל ולהתרכז בלימודים, וכמובן לשרוף זמן יקר והמון המון המון כסף שאין לכם.

הפתרון לבעיות אלה הוא הקורס של אלי שביט – בו כל אחד ואחת וכל אחד לעצמו. כל אחד יכול לממש את הפוטנציאל שלו, ללמוד איך לבנות עסק חדש גם אם אין תוכניות ממשיות ואין רעיון מבונה לעסק.

היתרון הגדול בקורס של אלי שביט הוא שכל אחד יכול ללמוד ולהצליח מעקרת הבית, ועד למורה ולמרצה באוניברסיטה. מהכבאי ועד לשוטר. מהספר ועד לסבתא, מפקיד הבנק ועד לשכיר בתחנת הדלק או בחברה בה הוא מרגיש אפס אפסים.

בקורס סטארט אפ מקבלים את המפתחות לכל דבר טוב שיכול להיות לכם בחיים וזה לגמרי אמיתי. הקורס אינטרנטי, מבוצע בזמנכם החופשי ובלי שתצטרכו להפסיק את העבודה שלכם. תוכלו ללמוד מהבית, מעבודה הנוכחית, בשעות הערב, הבוקר או בכל מקום וזמן שתרצו.

חשוב לציין כי זהו קורס משנה חיים. הקורס יתן לכם סטירת לחי מצלצלת לכל מה שהכרתם והורגלתם עד כה וכנראה שזו הסיבה שהגעתם לכאן מחוסר הצלחות, מאכזבות ומחוסר מיצוי הפוטנציאל שלכם או מרצון אמיתי ליצור שינוי משמעותי בדרך החיים שלכם וביכולת ההשתכרות!

קורס הקמת עסק מיועד לכל אחד ואחת. שכר הלימוד בקורס הוגן וניתן לחלקו עד 12 תשלומים. לבירור פרטים מוזמנים להתקשר ללילי מזכירתו של אלי שביט או למלא פרטים ולקבל מענה אישי, רחב, ברור ומפורט.

במהלך הקורס תרכשו את הכלים להקים כל עסק שתבחרו. תלמדו את עקרונות ההצלחה ואת יסודות יצירת הכסף. תוכלו ליישם את החומר הנלמד והידע הנרכש לפתיחת כל עסק שתרצו בלי לבקש כסף מההורים, בלי לקחת הלוואה מהבנק ובלי להשתעבד לחובות.

נציין כי הודות לקורס אלפים רבים של סטודנטים פתחו עסקים מצליחים, חלקם הפכו למיליונרים ורובם לאנשים טובים יותר, עשירים יותר ומוצלחים יותר.

הודות לקורס תוכלו בעצמכם לבחור במה לעבוד מבלי שתהיו תלויים בקפריזות של בוסים עצבניים ומתסכלים. תוכלו לייצר לעצמכם הכנסה ולקבוע בעצמכם כמה לעבוד וכמה להרוויח.

עם הניסיון הרב שצברנו לאורך כעשור, עבר קורס סטארט אם של אלי שביט המון שינויים ועדכונים. מדובר במוצר מתקדם, ברור אבל גם פשוט וקל ליישום.

רוצים להצליח בחיים? קבלו לעצמכם מטרה! הירשמו עכשיו לקורב סטארט אפ של אלי שביט. חשוב להירשם בטופס יצירת הקשר וללחוץ על הטופס הכתום, ולהמתין לשיחה עם לילי. השיחה הזו תשנה לכם את חיים! מוכנים להצליח. צאו לדרך!



הלוואות ומשכנתאות בהליך מהיר

פגישת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות. גיוס על בסיס הצלחה בלבד, חיתום מהיר, אישור עקרוני תוך 72 שעות

משכנתא? כן למסורבים!

משכנתא למסורבי בנקים

טופס זה מיועד לכל מי שקיבל סירוב למשכנתא ובכל זאת חולם על דירה. מלאו פרטים לייעוץ ופרטים נוספים – אך ורק אם קיבלת סירוב למשכנתא!

הבנק סירב לתת לך משכנתא? לנו הוא לא יסרב!

מלאו פרטים ותקבלו משכנתא מאושרת תוך פחות משבוע.
החברה המובילה לליווי פושטי רגל לשעבר

מלא את הטופס עכשיו ונחזור אלייך במהרה עם פרטים נוספים!

הלוואות ומשכנתאות

שכירים ועצמאים יקרים, טופס זה מיועד לקבלת הלוואה מיידית, הלוואות לכל מטרה ולקבלת משכנתא

הלוואות ומשכנתאות בהליך מהיר

פגישת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות. גיוס על בסיס הצלחה בלבד, חיתום מהיר, אישור עקרוני תוך 72 שעות

Facebook
Twitter
LinkedIn

הלוואות כנגד שיעבוד נכס

הלוואות ומימון לכל מטרה לבעלי עסקים, יזמים ואחרים.

* חברת הפיננסים "קריאייטיב פייננס" מגייסת הלוואות חוץ בנקאיות תוך ימים ובסכומים שבין חצי ל-10 מיליון ₪. ההלוואות ניתנות כנגד שעבוד נכס נדל"ני בלבד.

* החברה פועלת באופן חוקי, תחת הרגולציה ממשלתית ובהתאם לכל התקנות והוראות החוק

מלאו פרטים למידע נוסף.

כתבות חשובות

הלוואות ומשכנתאות בהליך מהיר

פגישת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות. גיוס על בסיס הצלחה בלבד, חיתום מהיר, אישור עקרוני תוך 72 שעות

מלאו עכשיו פרטים לשירות הסרת מסמכים משפטיים מגוגל

ניהול מוניטין

התקשרו לרונן הלל - 052-2508109. ניתן גם למלא פרטים לייעוץ ולהזמנת השירות - ניהול מוניטין והסרת מסמכים משפטיים מגוגל

הלוואות ומשכנתאות בהליך מהיר

פגישת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות. גיוס על בסיס הצלחה בלבד, חיתום מהיר, אישור עקרוני תוך 72 שעות